Opening Önerileri #3 / 10 İyi Opening


Hi minnaaaa artık seri üretime geçtiğim opening listelerinde 3 numaradayız. 2 numarayı buradan Opening Önerileri #2 / 10 iyi Opening okuyabilirsiniz. Ya şu gife bakar mısınız şapşallar ya jbdfjerjk Sanji <3 diyip hemen listeye geçiyorum,

1) Kiseijuu Opening 1 ( Parastyle - Let Me Hear )
Ben acoustic versiyonunu daha çok seviyorum ama orjinalini koydum. Kiseijuu biliyorsunuz Tokyo Ghoul tarzı animelerin atasıdır. Bu post yayınlana kadar ben Kiseijuu yazısı yazmış olurum zaten.

2) Zetsuen no Tempest Opening 1( Nothing's Carved In Stone - Spirit Inspiration )

3) Shigatsu wa kimi no usa Opening 1 ( Hikaru Nara - Goose House )

4) Dragon ball Z Ending 1 (Dragon Ball Z - Detekoi Tobikiri ZENKAI Power!! )

5) Ano Hana Opening 1 ( Galileo Galilei - Aoi Shiori )

6) Mob Psycho Opening 1 (MOB CHOIR - 99

7) Shingeki no Kyojin Season 2 Op 1(  Season 2 OP / Opening 3 Full - Shinzou wo Sasageyo! )

8) Boku no Hero Academia Season 1 Op 1( Fulli The Day )

9) Boku no Hero Academia Season 2 Op 1( Kenshi Yonezu - Peace Sign ) bir sonraki sırayada bu sezonun 2. opunu koyucam ama bu openingin yeri benim için o kadar ayrı ki ne zaman duysam içimde bişeyler kopuyor bu seriyi tekrar izliyicem galiba

10) Boku no Hero Academia Season 2 Op 2 ( Amazarashi - Sora ni Utaeba )

Yorumlar