Çok Sevilen 20 Anime Çift'i


Malum tarihler 14 Şubat'ı gösterdi her taraf kırmızı kalplerle, balonlarla donandı e çiçekçi teyzeler köşede yerini aldı bende bir sevgililer günü yazısı hazırlamak istedim. Uzun yıllardır yalnız olan bir insan olarak gayet mutluluk ve neş-e ile yazıyorum hiç merak edilmesin kuzucuklarım 😝

Daha önce 5 Romantik Anime Önerisi yapmıştım onuda buradan okuyabilirsiniz.

1) Gasai Yuno x Amano Yukiteru (Mirai Nikki)


Bu gözler ne yandere çiftler gördü ama böyle cool'unu görmedi!

2) Yuuki Asuna x Kirigaya Kazuto (Sword Art Online)

3) Haru Kaido x Ren Kaido (Super Lovers)

Shounen ai kraliçesi lakabı olan biriyim minnoş bebeklerimi unutacak değilim. Homofobikleri bitiriyoruz 💕😚 

4) Tachibana Mei x Kurosawa Yamato (Sukitte ii na yo)

Gerçekten çok korkunç bir live action'u var bu animenin. Eski sevgilinizin yeni sevgilisine linkini mail atarak bu mutlu gününü karartabilirsiniz. 

5) Touka Kirishima x Kaneki Ken (Tokyo Ghoul)

Ben sevmem öyle minnoş minnoş diyenlere kanlı mı kanlı yandere bir çift daha!

6) Yuuki Cross x Kaname Kuran (Vampire Knight) 


7) Yuri Plisetsky x Otabek Altin (Yuri!! On ice)


Sadece official çiftleri yazıcam dedim ama bu ikili gelecek sezon kessin sevgili olucakları için ve şuan flört oldukları için ekleyebilirim. Fanların gazabından korkmadım tabiki 😒 

8) Katsuki Yuri x Vi vi vi Victor Nikiforov (Yuri!! On Ice)


9) Mirai Kuriyama x Akihito Kanbara ( Kyoukai No Kanata)

10) Naruto Uzumaki x Hinata Hyuga (Naruto)

Bu çiftin biraraya geldigini görmek için Naruto fanları olarak 1000 bolüm falan bekledik bu listeye eklememe küfür olurdu resmen. Yoksa Hinata Uzumaki mi demeliydim 😏😏

11) Yagami Light x Misa Amane (Death Note) 


12) Saiki Kusuo x Teruhashi Kokomi (Saiki Kusuo No Psi-Nan) 

Mükemmel çift diye buna derim! Buarada iyi bir komedi animesi istiyorum diyenlere en mükemmel önerim bu anime olurdu muhtemelen. Ileriki günlerde incelemesini yapacağım.

13) Twelve x Lisa Mishima (Zankyou No Terror)

Daha romantik gifleride vardı ancak bu benim en sevdiğim ve bu gife bakmak bile canımı yakıyor. Sizi özledim çocuklar.

14) Taiga Aisaka x Ryuuji Takasu ( Toradora)


Kaba saba tiplerden uzak duruyoruz düşünceli ve nazik erkekleri seviyoruz dimi kızlar? 

15) Katsuhira Agata x Noriko Sonozaki ( Kiznaiver) 



16) Nezumi x Shion ( No.6)


Sonu beni sinir krizlerine soksada kategorilerinde shounen ai var diye izleyen pişman shounen ai diye izlemeyen pişman ben seven taraftayım. Gome minna. 

17) Lelouch Lamperouge x CC (Lelouch Vi Britanya) 


Valla sizin için Polat ve Elif neyse bizim içinde bu ikili o. Buyuzden Karen fanları bana kızmasın.

18) Yuzuhira Inori x Shu (Guilty Crown)


19) Yato-Sama x Hiyori Iki (Noragami)


Gelinin ailesinden damada bir adet tapınak! Hadiyin gari

20) Takumi Usui x Misaki Ayuzawa (Kaichou No Maid Sama)


Hayatta bazı mutlak doğrular vardır değiştiremeyeceğiniz sanırım Usui'yi sevmekte onlardan biri 💕 

21) Junichiro Tanizaki x Naomi Tanizaki (Bungou Stray Dogs)


20 çift dediğimi biliyorum ancak bu ikiliyi buraya eklemeseydim kendimi affedemezdim. 

Evet artık bakıp bakıp ağlar mıyız mutlu mu oluruz bilmiyorum ama sevgililer gününüze renk katmak adına benim yapabileceğim bu kadar. Umarım mutlu bir gün geçirirsiniz 💖













Yorumlar

  1. Ben de Mikasayla shipliyorum, bence cok yakışıyolar, ama galiba akrabalar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder