Karakter İncelemesi #2 / Esdeath

Hi minna!!! Seri yapıcam diyip ilkini yazıp bıraktığım bir başlığımla daha karşınızdayım. İlki Levi Rivaille'ydi ve en çok okunan yazılarımdan biriydi hatta sanırım en çok okunandı.Buradan Karakter İncelemesi #1 / Levi Rivaille (Ackerman) okuyabilirsiniz.
Bu yazıyı yazarken Miavono - Covers bu listeyi dinliyordum. Harika Coverlar yapıyor favorim Chained the to rhythm. Buda Mel Dragondan küçük bir not :')

Bugünkü yazıya gelirsek resmen biricik aşkım villain gibi villain yani böyle evdeki tabağı çanağı satıp heykelini yaptırmak istediğim biri Esdeath. Animesi bana sanki gereken ilgiyi görmemiş gibi gelse de hatta bu beni baya üzse de ki ben yazısını yazmıştım ( Anime Önerileri #15 /Akame Ga Kill! ) anime sanki biraz araya kaynamış gibi gelse de gerçekten her yönüyle konusuyla karakterleriyle gerçeklik kavramıyla herşeyiyle harika bir anime. İzlerken sinir krizi ve aşık olma arasında garip duygular yaşıyordum ewhbgh Ve itiraf etmek gerekirse izlerken Esdeath'den inanılmaz nefret etmiştim. Şuan tekrar izlesem yine nefret ederim muhtemelen ama tam bir villain queen. Sadist kraliçe. Yani hayranım da aynı zamanda bilmiyorum bfjhbew bunu bir kere daha yaşamıştım Ramsay Bolton'a karşı. Hem sadist karakterine hayrandım hemde nefret ediyordum. Zaten bu mangakanın George R.R Martin ile akraba olduğuna eminim. Sürekli biri ölüyor sevdiğimiz karakterler bir bir gidiyor :(

ESDEATH 

Doğum Tarihi: Belli Değil
Pozisyon: İmparatorluk Komutanı
Kan Grubu: 0
Saç Rengi: Mavi
Göz Rengi: Mavi
Boy: 170 cm

"Panicking leads to an early grave. " Esdeath

Panik erken kazılan bir mezardır sözü Esdeath'in muhtemelen en bilinen ikonik sözlerinden birisi ve bence kişiliği hakkında çok fazla bilgi veriyor bize. Esdeath imparatorluğun nam salmış komutanı. Soğukkanlılığı ve sadist karakteriyle tanınıyor. Karşısında bugüne kadar hiçbir ordu duramamış. 


Doğum tarihini hiçbir yerde bulamadım ama bence tam bir kova burcu. Hem idealist hem takımına ve dostlarına karşı çok sıcak kalpli, hem insanlara ilgisiz ama aşkı arıyor falan. Kesinlikle kova. 


Lakaplarından biride Ice Queen çünkü yeteneği buza hükmedebilmek. Benim burcumun grubu ateş ve her zaman Avatar da falan ateş bükenlere özenirdim yani bu seriye kadar. jnefj su buz kar herşey olur yeter ki Esdeath'inki gibi olsun.. 

Gücü, başarıları hatta sözleri kadar Esdeath'in dış görünüşüde ikonik. Onu Tatsumi'nin üzerine atlarken giydiği beyaz gömlekler dışında hep bu bej rengi ceket bej rengi uzun çizmeler ve şapkasıyla görüyoruz. Yani Esdeath şuan gelse Nişantaşı'nda böyle yürüse kimse dönüp bakmaz çünkü tam olarak bugünün modası jefhfbej Ne diyeyim ki yaşama sevincim sana feda olsun bitir bizi Esdeath sama... 

Esdeath'in çocukluğu

Esdeath aslında çocukluğundan beri bu avlanma, dövüş, öldürme gibi konularda alışkın ve bilgiliydi çünkü babasından ve birlikte yaşayıp avlandıkları kabilesinden "ğüçlü olan hayatta kalır" gibi bir felsefe edinmişti. Buyüzden rakiplerini ve insanları öldürmek onun için hiçbir zaman bir mesele değildi çünkü ona göre güçlü olanın güçsüzü avlaması gayet normal bir doğal yaşam olayı falandı tam ruh hastası ya öyle böyle değil jvjkrvnjkn  Mesela normalde bu tarz karakterlerde bir çocukluk vakası görürüz hani neden böyle psikopat oldu ne yaşadı da böyle etkilendi gibi ama Esdeath'in böyle birşeyi yok. Travma yaşamamış ö böyle doğmuş ve sadist bir şekilde güçsüzleri avlamayı hayat stili haline getirmiş. Yani bence mangakanın bu ince ayrıntısı dünyadaki en mantıklı hamle olabilir. Çünkü Esdeath birşeyden etkilenip kötü biri olsaydı sadece kötü biri olacaktı ama o şuan saf bir kötü. Hatta direkt kötülüğün kendisi de olabilir.

Esdeath'in öldürmek, işkence ve dövüşmek haricinde ilgisini çeken pek bir şey hatta hiçbir şey yoktu, Tatsumi dışında. Esdeath aslından sürekli kendini güçlü gören adamlara haddini bildirdiğinden olucak ki artık böyle masum, temiz görünüşlü namazında niyazında saf gülüşlü bir adam arıyordu. 

Bahsi geçen temiz gülüşlü saf çocuk

Yada en azından ben öyle düşünüyorum çünkü Esdeath'in kalkıp Tatsumi'ye aşık olmasını başka bir şekilde açıklayamam jefbhjbrjh


Ortalarda "Artık benim dinim Esdeath!" diye gezerken Esdeath birden Tatsumi'ye aşık olunca ben. Kraliçemizdir diyip kabullendim ama zor bir dönemdi.
 Taesadüfen Tatsumi'nin dövüşünü izleyen Eseath onun bu masum Anadolu çocuğu tavırlarından bayağı etkileniyor.


" I won't let anything harm you, I won't take any other lovers, I consider you my only man, I won't let you feel lonely." - Esdeath

Kendisi aşık olsa da ve bu aşkı doruklarda yaşasa da ne yazık ki hiçbir zaman karşılık bulamadı. Onu bu halde görmek bizi bayağı üzse de bizim oralarda bir laf vardır. karma sees everything :) Yani sen onca masumun kanına günahına gir mutlu olacağını mı düşündün? Lubbock'un acısı hala yüreğimde bir yara. Gerçi Tatsumi'yi Mine ile shipleyen mangakayıda asla anlayamadım ama her neyse sonuç olarak aradığı aşkı buldu, çabaladı ve en sonunda sonucu kabullendi Esdeath. Söylemeden geçemeyeceğim reddedilirken bile asil, cool ve havalıydı. 

"If you will never be mine, I'll at least give you death by my own hands. I won't let anyone else touch you. Tatsumi of Night Raid... you will die. "- Esdeath to Tatsumi

Animenin sonunda hem kaybetmesini istemiştim hemde asla kaybedemez o Esdeath demiştim ama sonucun bu şekilde olmasından memnunum. Tabi ki sonucu söylemiyorum harika bir anime gidin izleyin jefhwebf Karakter İncelemesi 3'de görüşmek üzere yani tahminen 2048 yıllarında jfhwfhnjf Sizi Esdeath'in en sevdiğim gifiyle uğurluyorum.



.

















Yorumlar

  1. 2048 olurm kesin Cehennemde internet var belki

    YanıtlaSil
  2. AYAK NUMARASI NERDE OROSPU COCUKLARI

    YanıtlaSil

Yorum Gönder