Noel Geliyooooor!


Yılın doğum günümden sonra en sevdiğim zamanı geldi açılın!! Aslında bu yazıyı geçen sene yazmak istemiştim ama niye yazmadım acaba? Her neyse hem doğum günüm hem yılbaşının Aralık ayında olması sebebiyle Aralık favori ayım ve bu Aralık resmen kar yağmayarak hava bana ilk kazığını attı ama moralimizi bozmuyoruz ve tumblrdan karlı resimlere bakıyoruz bol bol :')
Bu yazıda çevrenizdeki otaku dostlarınıza veya kendinize alabileceğiniz yılbaşı hediyeleri, noelde yapabileceğiniz harika bir yılbaşı cupcake tarifi ve yılbaşında ailenizle veya kankitolarınızla izleyebileceğiniz filmler önerisi hazırladım. E sevgilimizle ne izlicez diye soran yallah Arabistana biz öyle şeyler kullanmıyoruz bu blogta.

Bu listeyi hazırlarken ben; Bruno Mars,Charlie Puth,Ed Sheeran Best Christmas Songs Playlist 2018 bu listeyi dinliyordum okurken dinlemenizi öneririm. <3

Önce hediye listesine bakalım. Otaku bir insana eğer animeli Asya'lı birşey almak istıyorsanız ve siz bu konulara ilgili değilseniz 'konichiwa..?' diye ortada kalabilirsiniz çünkü bu bilmeyen için zordur ama ben sizin için yazdım bile.


Bence bu siteden herşeyi alabilirsiniz ama yinede spesifik önerilerde fayda var. MHA sevmeyen hiç otaku görmedim ama duymamış olabilir belki hediye edeceğiniz kişi o zaman sizi öneri köşeme alayım; Anime Önerileri #17 / My Hero Academy 



Biraz uygun fiyatlı bir hediye kalıyor ama maneviyatı oldukça yüksek. Sınıfta yapılan yılbaşı çekilişi için falan baya uygun. 

Bu sitede bakabileceğiniz pek çok Kore ve Asya Kpop ürünü var ama kpoplu Asya'lı şeyler alıcasanız keko görünmemek için dikkat etmeniz gereken püf nokta bence şu ki üzerinde çook kocaman ne bilim eşek kadar BTS yazan bişey bence cool görünmez böyle daha tasarım daha minimal kenarında Not Today yazan birşey bulmak daha cool olur bence. Birde tur tshirtlerini alıcaksanız mesela gidip aynını alın. Bu tarz siteler genellikle üzerine birşeyler eklenip çıkarılmış parçalar satıyor kenarına bi yerine gül mül ekliyolar sakın almayın onları ASLA ewjfnjhwrb İlla alcaksanız çocukların sahnede giydiğinin aynını alın. 
Ben güllü olanın kokusunu daha çok beğendim ama Sakuralısı da vardı. Hediye almak istediğiniz insan biraz hassas bir dönemden geçiyorsa odasını onu rahalatıcak güzel bir kokuyla doldurmak bence çok anlayışlı bir davranış olabilir. 
Asyaya ilgisi olan biri bu ayıcığı mutlaka biliyordur bence çünkü orda bayadır popüler Minisocuğum yastığını yapmış <3  buyuruuz;  Ayıcık Yastık

Asya stil çorap (fotoğrafları indiremedim buyuzden sadece linklerini koyuyorum) 
Natural Born Disaster Tshirt buna cidden bayıldım efsane güzel bence.
Summer O-Neck Tshirt cool tshirtler serisi oldu ama buda güzel. 
Long Seleeve Coat şuara hayattan tek beklentim bu olabilir. 
Dragon Ball Sweatshirt bunun gri rengini baya beğendim üstelik sadece 24 tl şuan xl alıp böyle bol bol giyilebilir bence koyu renk bir mom jeanle. Okulda dershanede falan çok rahat olur. 

Eee otaku dedik anime dedik can dedik canan dedik figürsüz olur mu olabilir mi? Bir otakunun şah damarı Animelerse akan kanı figürleridir. Hemen uygun fiyatlı figürler linki düşüyorum; Kuroko no Basket figürleri başka animelerinde var incelerseniz siteyi bu kadar uygun fiyata bulablirsiniz. 
Hediye alacağınız insanın anime zevkine göre böyle güzel posterlerde bakabilirsiniz.
Benim geleneğim her yılbaşı tatlı yapmaktır. Geçen sene bu tarifle bunlardan yapmıştım ; Yılbaşı Temalı Cupcake ne yazıkki resimlerini bulamadım ama aynı tarifi kullandım ve üzerini şeker hamuruyla noel temalı birşeylerle süsledim. Şeker hamuru bulamıyorsanız veya alerjiniz falan varsa beyaz krem şanti alıp kırmızı ve yeşil gıda boyasıyla renklendirebilirsiniz. tepesinede bir adet vişne oturtursunuz tamamdır. Tabi tatlı bahane amaç sevdiklerimizle keyifli vakit geçirmek.

Hediyemizi aldık, tatlıyı yaptık ama evde olucaz ve ne izleyelim derseniz bence yılbaşına en uygun şeylerden biri Yuri!! On Ice. Hem animede kış mevsimi olması, hem karakterleri hem atmosfer tam bir kış animesi bence. Noele gerçekten yakışır. Film izleyelim diyorsanız bunu önermeden geçmem imkansız.
Evde Tek Başına her yılbaşı izlerdik hala izliyorum ve gerçekten bana çok iyi gelen birşey bu. Ama biz klasiğin dışına çıkmak isteyen bir kız grubuyuz ve bissürüde abur cubur almıştık diyorsanız;

Sevdiklerinizle mutlu ve huzurlu bir yeni yıl geçirmeniz ve lapa lapa kar yağması (LÜTFEN AMİN LÜTFEN AMİN) dileğiyle.. 

















Yorumlar