Dizi Önerileri #2 / Boys Over Flowers

Bugün tavsiye köşeme k drama izlemek isteyen, izleyen, çoluk çocuk herkes için bir tavsiyeyle geldim; Boys Over Flowers! Ben bu diziyi daha kore nedir bilmezken tamam tamam o kadar eski değil ama baya bir zaman önce TRT yayınlayınca annemle birlikte izlemiştim tamda anime izlemeye başladığım zamanlardı aaa benim çekiklerin akrabaları değil mi bunlar diye bayada bir yükselmiştim çocuksun k drama izliyosun mutlusun sanıyolar :') Geçenlerde kdrama izliyicem tavsiye verin diye twitterda kendimi yerlere attığımda herkes bu diziyi önerince anladım ki korecanlar için bu dizi baya bir önemli sanki Türkiye'ye Korecanlığı getiren o gizli kaynağı bulmuş gibiydim...


Türkçeye Yaban Çiçeği olarak çevrilen bu dizi 5 Ocak 2009 ve 31 Mart 2009 yılları arasında yayınlanmış 25 Bölümlük bir gençlik dizisi. K Drama severlerin yakından tanıdığı ve The Legend of The Blue Sea dizisinin başrolü biriciğimiz Lee Min-Ho muz ve bir zamanların yakmış geçmiş grubu SS501!in Kim Hyun Joong bu dizide başrol. Dizideki giyim tarzı ve saç stilleri biraz çağın gerisinde kalıyor kabul ediyorum ama dizi 9 sene önce çekilmiş artık vay be ne zamanlar atlatmışız diye diye izlicez napalım. Gerçi şuan Kore street style ve diğer pek çok konuda önde gelen bir trend topuna dönüştüysede,  o zamanlar gereksiz fantastikti kendine özgü aşırı bir tarzı vardı özelliklede saç konusunda.. 


1. Erwin Smith'in kaşları 2. Lee Min Ho'nun maşalı saçları ikonikliğinizi asla yitiremiyiceksiniz çünkü biz sizi kalbimize gömdük..  
Dizi zengin ve prestijli bir okulda okuyan ve okulda resmen saltanat kurmuş ve öğrencilere tamamen istedikleri gibi davranan bu yakışıklı ve zengin 4 erkekle (çiçek dörtlüsü), fakir ama gururlu bir o kadarda mantıklı ve cesur genç kızımızın tesadüfi karşılaşması ve akabinde gelişen olayları anlatıyor. Dizinin senaryosu geçtiğimiz yıllarda Güneşi Beklerken isimli diziye uyarlanmıştı hatta Türkiye'de. Ama iki dizininde başlangıcı benze de devamı bence apayrı o zamanlar Türk dizileri de izlediğim zamanlardı ama o diziyi sevmemiştim. Yinede Kerem Bursin fan af <3 Her neyse romantik komedileri seviyorsanız Kore olsun ama çoookta fantastik birşeyler olmasın (deniz kızları gibi) biraz hüzünlendirsin biraz Lee Min Ho fangirllüğü yaptırsın diyorsanız buyurun sizi Boys Over Flowers köşemize alalım. 

Yorumlar