Dizi Önerierli #3 / Weightlifting Fairy Kim Bok Joo


Yazımın girişine resim koymak için google'a dizinin adını yazıp çıkan resimlere tam 15 saat bakan Mel Dragon bloğunda online. Canım okurlarım size k drama gibi kdrama önerisiyle geldim hatta bu diziden sonra zaten yeni başlayan kdrama kariyerimi zirvede bırakmayı bile düşündüm yani o kadar güzel ki..

2 gün kadar önceydi yanılmıyorsam izliyecek birşeyler arıyordum youtube'da cidden izlemekten inanılmaz keyif aldığım Ayşegül Altun'un kanalında gördüm bu diziyi dedim tamam başliyim belki izlerim jfbrhfb diziyi dün gece yarısı 3 gibi bitirdim daha sindiremeden hemen geldim yazısını yazmaya böylede sadakatliyim işte..   


Aslında dizinin pekte bir numarası yok. Bol bol pembeler tatlı bir kız tatlı bir çocuk üniversitede geçen  16 bölümlük bir gençlik dizisi ama dizinin atmosferi o sıcaklık o samimiyet dizinin başrolü Lee Sung Kyung'un inanılmaz oyunculuğu, Nam Joo Hyuk'un aşırı tatlılığı yani o kadar iyi geldi ki bana sanki dünya çok güzel harika bir yermiş ve yaşamak çok keyifli bir aktiviteymiş gibi geldi 16 saat falan. Diziye, konuya ve oyunculara biraz bakarsak; 


Oldukça yeni bir dizi 14 Kasım 16'da yayına başlayıp 13 Ocak 17'de final vermiş, (neden 2. sezonu yok diye ağladım tabiki), 16 bölüm ve bölümler ortalama 59 dk. Dizi bir spor üniversitesinde okuyan halterci Kim Bok Joo ve okulun yüzme takımındaki Jung Joon Hyung'un maceralarını anlatıyor özetlersek. Tabiki çevrelerindeki arkadaşları, aile ilişkileri, bir sporcunun yaşadığı/yaşabileyecği türlü zorluklar ve daha çeşit çeşit farklı pencere ve bakış açısıyla insanı duygudan duyguya sürüklüyor. İzlerken ağlayıp güldüğüm, gülerken ağladığım hem gülüp hem ağladığım çok an oldu gerçekten. Özellikle böyle karamsar bir dönem geçiriyorsanız şiddetle tavsiye ediyorum acımayın vurun kırbacı. 
 

Dizinin ortalarına doğru oyuncuların gerçek hayatta sevgili olduklarını öğrendim sonra googleladığımda gördüğüme cidden inanamadım Lee Sung Kyung halterci Kim Bok Joo rolü için 10 kilo almış. Helal olsun gerçekten. Ayrıca kızı dizide şişman göstermek için resmen 50 kat giydirmişler muhtemelen sürekli sıcakladığından yanakları dizide al al wjebfhr  



ikisinin aynı insan olduğuna gerçekten hala inanmıyorum bir saç, makyaj, kıyafet insanı nasıl bu kadar değiştirebilir? Ayrıca az önce googledan öğrendiğim kadarıyla oyuncuların 1 yıl süren ilişkisi geçtiğimiz aylarda sonlanmış yg'nin açıklamasına göre. Kem gözlülükte level upım gerçekten ddjvbj ama çok yakıştırmıştım birbirlerine üzüldüm gerçekten :( Neyse en azından dizi mutlu sonla bitiyor.  Ve tabiki değinmeden geçmek ayıp olur biriciğim Nam Joo Hyuk'cuğum kendisi kalbimizde yaşıyor o nasıl bir tatlılık hemen mercek altına aldım bir adet lise draması çekmiş çok eminim ki katil olucam izlerken ama naparsın fangirllük böyle birşey izlicez mecbur.. W'yu bitirdim nihayet onun hakkında gelicek bir sonraki dizi yazım ca-neğ minnaaaaaaa

Yorumlar