Anime Önerileri #17 / Boku no Hero Academia

Bu blogta yazdığım öneri yazılarında geçen tüm animeleri sevmişimdir mutlaka çünkü kolilerce anime izlesemde ufacık birşeyini bile sevmediğim bir animeyi asla yazmam. Peki bunu neden söyledim çünkü bu yazıda geçen animenin herşeyini gerçekten seviyorum ve aslına bakarsanız kelimenin tam anlamıyla fangirlüm. Kadiköy'ü sokak sokak boku no hero academy tshürtü arayarak arşınlayan Bet online!

BNHA yazısı aslında uzun süredir yazmak istiyordum ama geçtiğimiz sezon 2. sezonu yayınlanınca sezonun bitmesini sonrada herkesin izlemesini bekleyince bunun üzerinede bloga bir süre ara verişim eklenince bugüne kaldı. İyikide kalmış çünkü bugün moodum ınanılmaz yüksek. O zaman başlayalım!! (yandan gülen emoji) 


BOKU NO HERO ACADEMİA
TÜR: Shounen, Macera, Komedi
BÖLÜM SAYISI: 1. sezon 13, 2. sezon 25
MY ANİME LIST: #151

Shounen animelere ayrı ayrı ayılıp biten biri olarak shounen jumpta ilk yayınlanmaya başladığı günden beri gözümü bu animeye dikmiştim ve tüm seri buram buram klasiklerin arasına yerleşicem diye bağırıyor. Baktığımızda yetkili abilerde bu animede ki geleceği ve parlaklığı görmüş olacak ki animenin gerçekten iyi bir finans desteği var ki bunun akabinde ortaya çıkan kalite müziklere bile yansıyor tüm ostları şuan sahip olduğum tüm listelere ekledim. Spotify aboneliğimi güncellediğimde yeni müzik listeleri yapıp yeniden sizinle paylaşıcam. 

Konuya dönecek olursak eğer BNHA nufusun %80'inin süper güçlere sahip olduğu bir evrende geçiyor. Biz picamamızla sokağa çıkınca okulun en yakışıklı/güzel kızıyla karşılaşıyoruz o evrende muhtemelen asit püsküren adam veya demir kadınla falan karşılaşıyolar hangisi daha kötü bilemedim ama özel güçlerini herkes iyilik sevgi ve kardeşlik adına kullanmadığından sokaklar türlü türlü kötülüklerle dolu bu evrende.. Dolayısıyla polis güçleri bunca süper güçe karşı yetersiz kaldığından süper kahramanlık ve süper kahraman okullarıda oldukça popüler. 

Midorıya Izuku

Seriyi ana karakterimiz Midoriya Izuku'nun gözünden izliyoruz. Midoriya henüz 3 yaşındayken tesadüfen dönemin en güçlü süper kahramanı olan All Might :') 'ı görüp onu idol belirlesede ve büyüyünce kahraman olmayı herşeyden fazla istesede ortada bir sorun var ki Midoriya ne yazıkkı süper güçlere sahip olmayan %20 lik şanssız kısımda. 4 yaşında güçleri olmadığını öğrenip ağır bir travma yaşasada Midoriya kahraman olma hayalinden ve idolü All Might'ın mezun olduğu sadece en güçlülerin alındığı U.A Academy'e girme hayalinden vazgeçmiyor. (Yürü be Midoriya shounen)

All Might

Vazgeçmez peki ne yapar? Bir gün tesadüfi bir şekilde All Might ile yolu kesişir ve tüm hayatı o noktada sorduğu bir soru ile değişir; ''Süper güçleri olmayan biri bile kahraman olabilir mi?'' devamı için sizi şöyle animeye doğru alayım. Mangasının sadece küçük bir kısmını okuyabildim ama bu şekilde beklemeye dayanamayıp neyi var neyi yok silip süpürücem gibi duruyor ama bakalım. Okursam manga tavsiyesi olarak kesinlikle yazısını yazarım.  Ne dram animeler izleyip bana mısın demezken kategorisinde komedi olan animenin neredeyse her bölümünde duygulanıp ağlamam kaç puan sayın okurlarım?  Rimelsiz izlemenizi tavsiye ediyorum.  Son olaraksa.. 


Yorumlar