Breaking News: Canıma Susadım

Hi hi hi minna canım bloğumun canım okurları evet başlıktanda anlaşılacağı üzere (yanlış okumuyorsunuz) bu defa gerçekten canıma susmayı başardım.. bu bünye Naruto' yu 1 ayda HunterxHunter'ı 2 haftada yedi yuttu nice uzun mangaları sildi süpürdü ama bu defa Bleach ve One Piece'i aynı anda izleyerek kendi sınırlarımı aşmış durumdayım.. Kesinlikle tüm dünyayla ilişkimi kestim deli gibi anime izliyorum. Bu yazı bir yandan 2 kaliteli demeye dilim varmıyor ımm ilahsal anime önerisi olarak ta düşünülebilir biraz inceleyelim gelebildiğim yerlere kadar animeleri tartışalım. Başlıyoruuuuz

                                   
                                                               1) BLEACH 


Aramızda Bleach Ichıgo ne bılım Orihime falan gibi kelimeleri hiç duymamış görmemiş biri varsa ne diyim allah acil onu ıslah etsın mutlaka bir kere görmüşsünüzdür ama görmediysenizde ahanda bu çamaşır suyu ahanda turuncu çocuk Ichigo. Anime bu turuncu ceylanın etrafında dönüyor. Açıkcası ben animeyi oldukça uzun bir süre sırf çizimlerinden itibaren ertelemiş biri olarak sırf buyuzden sızde erteliyorsanız yapmayın çünkü anime cidden güzel ben Soul Societyli bölümleri daha çok sevdim çünkü kaptanlar falan baya güçlü iyi dövüşler oluyor oralarda buyuzden dünyaya geldiklerinde genelde sıkılıp One Piece'e geçiyorum. Yani şöyle bir düşünürsek Soul Societyde yakışıklı kaptanlar Kuchiki Byakuya falan var napim dünyadaki yüreği delinmiş hollowları... haklıyım bence. Ben şuan 111. bölümdeyim Bounto hikayesi yeni bitti çizimler hafiften iyiye gidiyor gibi bence bi göz atın. 


2) ONE PIECE


Yine sırf çizimlerinden ötürü ertelediğim ve buyüzden şuan kendimi gırtlaklamak istediğim anime One Piece şuan 60. bölümdeyim ama yarın 200. bölümde olabilirim çünkü bırakamıyorum ben ilk animesi ve favori animesi Naruto olan biri olarak arkadaşlık bu gamborene tavırları zaten sevıyorum bu animede hafif maceralar, kaliteli mizah, Sanji gibi pek çok iyi yönüyle tam böyle yatıp saatlerce izlemelik bir anime. Naruto evladımı Hokage yapıp evlendirdim Luffy evladımıda korsanlar kralı yaparsam tamam huzurla gözlerimi yumabilirim. Ocakta yemeği olan başlamasın sonra yok yemeğim yandı yok mutfağım kül oldu gibi itirazları kabul etmem çünkü başlarsanız bırakamayacaksınız. 

Bu iki animeyi ve otakuların olmazsa olmaz dediği diğer bir kaç uzun animeyi daha önce yazmıştım o yazımı buradan İzlemeyenin Sınıfta Kaldığı Uzun Animeler okuyabilirsiniz. 

Bu iki animeden önce tabiki yeni pek çok anime izledim onlarda düzenli yazılar halinde gelicek izlemeye devam ettikçe ve olaylar geliştikçe bu başlığa update gelicek animeleri inceleyerek izleyince oldukça eğleniyorum daha önce neredeyse bölüm bölüm Shingeki no Kyojın incelemiştim o yazılarımıda bloğumda bulabilirsiniz. Mataaşta minna. 





Yorumlar