Kapanmayan Yaramız; Anime Tarihinin Itici Karakterleri

Merhabalar biricik bloğumun biricik sakinleri. Biliyorum sizi çok boşladım, çok aksattım ama tekrar universite sınavına hazırlanıyorum ve hayat çok zor. Bu iğrenç saç baş yolduran sınav sürecinde tabiki asla ders çalışmayıp akşama kadar anime izlemek görevimiz.

Bugüne kadar hep benimde benzerlerini yaptığım işte en mükemmel 20 çift en sevilen 10 karakter falan listesi gördük, okuduk. Bugün ise anime tarihinin ve madalyon'un diğer yüzüne animelerin itici, ekrana girip gel beni boğ diyen karakterlerine bakacağız. Liste tamamen öznel tamamen benim ruh halim, kendi doğrularım, kendi saykoluğum. Zaten hep gidip sevilmeyeni sevmiş, çok sevilene irreti olmuşumdur. Öyleyse başlayalım liste uzun ^^




1) Mika Shimotsuki / Psycho Pass Season 2


Hayatta hiç kimseden bu kızdan nefret ettiğim kadar nefret etmedim. Itici, yılan, sinsi, aptal, kıskanç ya bunu niye yarattınız ya dhdmdjsm şuan bile görünce kendimi kesesim geldi ay evlerden ırak pislik.

2) Sawabe Tsubaki / Your Lie in April


Özellikle ağladığı gif'i koydum ama bu bile beni rahatlamaya yetmiyor böyle önümde 100 kere falan bıçaklasalar anca içim ferahlar. Çünkü animelerde en nefret ettiğim şey tsundere en yakın arkadaş ve her shoujo'ya mutlaka bir tane koyarlar. Yıllarca ana karakteri sever ama asla gıkını çıkarmaz, nihayet ana karakter birini sevip mutlu olucak hemen çıkar ortaya agresif agresif tavırlarda bulunur romantizmlerini mahveder. Madem bu kadar kıymetliydi ne diye yıllarca ağzını açıp tek laf etmedin? Salak şey.

Mikasa Ackerman'ada bu konuda kızgınım en sevdiğim karakterlerden biri olduğu halde. Atkı takarak fark edilmeyi bekliyor hemde Eren gibi bir kas kafalı tarafından fark edilmeyi dhdmdhdm

3) Kitz Weilman / Shingeki no Kyojin


Eren, Mikasa ve Armin'in bu adama kendilerini açıklamaya çalıştıkları ve bu salağın asla dinlemediği bir sahne vardı ve ben sinirden artık kafamı duvarlara vuruyordum ki biricik Pixis bebeğim gelmişti. Yinede senden nefret ediyorum azıcık insanları dinlemeyi öğren korkak tavuk!


4) Erika & Sata / Ookami shoujo to Kuro Ooji


Bu animeden ne kadar nefret ettigimi bilen bilir. Hakaret etmeyi sevgi belirtmek zanneden tsundere bir hadsiz, ve yediği tüm lafları hakaretleri sineye çeken gurur yoksunu, onun sevgisini gösterme şekli bu yeaaaa şeklinde algılayan bir aptal. Ne yazıkki bu kafa yapısına sahip sürekli hükmedilen dayak yiyen öldürülen o kadar çok kadın varki. Anneniz babanız üzerinize titriyo az biraz kendinize gelin artık öf. Bu animedende bu iki karakterdende kadın düşmanı aptal mangakasındanda nefret ediyorum verin beni mahkemeye.

5) Sasuke Uchiha / Naruto


Biliyorum başta zeki görünüyo ben Naruto'yu Shipuuden'i movieleri herşeyini izledim tamamen hakimim olaya neyse ilk 50 bölüm falan ben bile dedim aa ne kadar cool çocuk falan ama aslında tam bir salak. Önce konoha'ya inandı abisi konusunda. Sonra Orochimaru'nun kuklası oldu. Sonra Obito'nun. Ya sen bi kendi beynini kullansana. Habire birilerinin abinle ilgili ortaya fikirler atması zaten garip bunu geç insan bi derki herkes farklı bişey söylüyo ben bi gideyim kendim bu meseleyi araştırayım. Ama asla yapar mısın tabikide hayır. Elini abinin kanına buladın, rahatladın otur şimdi bununla yaşa. Sen Itachi'yi asla hak etmedin asla.

6) Nao Tomori / Charlotte


Ay bitanede benim için çak ya siyahlı kız. Almış eline kamerayı bilmiş bilmiş ortada gezip herkese akıl veriyo bak bak. Ya sen kim köpek derler adama. Parmağını sallaya sallaya konuşuyo herkesle nefret ederim bilmiş bilmiş kızlardan. Herkes salak bi akıllı sensin aynen. Beyinsiz ya

7) Aoyama Nanami / Sakurasou No Pet no Kanojo


Tsundere kız seven yallah arabistana bunuda alsın yanında götürsün bizde rahatlayalım sizde rahatlayın. Hadi tsundereliğini geçiyorum bende çok dışa dönük birisi değilim ama ya bu kız geliyo Sakurasou'ya yerleşiyo ve herkese annelik taslıyo. Yok sen niye yurda geç geldin, yok sen nerdeydin, yok sen işte niye burda uyudun. Ay sanane be çekil baydın. Bide milleti eleştiriyo ama kendisi yapınca bişey yok. Milleti eleştirmeyi bu kadar seviyorsan önce kendine bak güzelim. Önce kendini bi düzelt sonra millete laf et. Benim çevremdede dolanma senin saçını elime doladığım gibi fırlatırım camdan. Ya bu benim arkadaşım olcak ve bana emir falan vericek karışıcak bana? Hdmdhdkdjsj japonları asla anlayamıyorum bali çekip manga yazmayı bırakın.

8) Sakura Haruno / Naruto


Bu gif'e iyice bir bakın çünkü Sakura tüm anime bu şekilde. Tek yaptığı milleti dövmek. Ya tamam demiyorum kadınlar ezik olsun kendini savunmasın ama kadının bir naifliği hanfendiligi olur ya bu ne tavır hdnfjdm hayır bide useless. Sasoriyi öldürmek haricinde bir şey başardığını görmedim anca sasuke kun sasuke kun. Sarada gibi harikulade bir çocuk Sasuke ve Sakura'dan nasıl çıktı ben hala şaşırıyorum.

9) Shihoru / Hai to Gensou no Grimgar


Bir useless daha. Animede asla hiçbirsey yapmıyor ama sevmeme nedenim bu değil. Manato diye bir çocuk var bu kızı seviyo ve çok nazik biri işte kıza gülümsüyo merhaba diyo kız güya utanıyo hiç pas vermiyo ama çocuk ölünce ağlamaktan ciğeri sökülüyo falan filan. Madem bu kadar seviyodun ne diye çocuk sana merhaba dediğinde milletin arkasına falan saklanıyorsun? Ay sanki çocuk seni yiyicek ya salak mıdır nedır. Kimse sana git çocuğun kucağına atla demedi ama insan bi merhaba der. Arkasından ağlamaya hiç hakkın yok keşke sen ölseydin gerçi fark ederler miydi bilmiyorum.

10) Riko / Kuroko no Basket


Çok şey yapıyomuş gibi duran ama hicbirşey yapmayan, herkesi yumruklayan erkek fatma bir Sakura Haruno çakması. Bide bu kız bana sürekli sanki ter kokuyomuş gibi falan geliyo. Hyuga'da bunu seviyodu zaten iki itici tutuşun el ele gün doğumuna falan yürüyün bakın bakalım biz orda mıyız


11) Takashiro Chidori / Kiznaiver


Bir tsundere en yakın arkadaş vakası daha. Ama yine bu aşkı için çabalıyo falan o konuda hoşuma gitti ama buda fazla çabalıyo. Bu ana karakterdeki çocuğu seviyo çocukda diyoki ben başka birini seviyorum suratına suratına söylüyo buda hala diyoki yok ben onaylamıyorum yok böyle bişey olamaz. Tamam sen onaylamıyosun diye birbirini seven iki insan ayrılsın peki. Ay bide hepimizin sevdigi bir kız var bu animede ana karakterdeki çocuk buna yüz vermeyince Chidori gidip o bizim sevdiğimiz sarı saçlı kızın sevdiği çocukla çıkıyo kaçarı yok nefret ettik yani.

12) Kirino Kosaka / Ore no Imouto


Bu kızdan gerçekten nefret ediyorum ve buda en az 1. Sıradaki kız kadar itici bir kız. Güya abisine aşık falan abiside düzgün ve akıllı biri oldugu için tabikide kız kardeşine düzgün ve olması gereken gibi hisleri var buyüzden bu kız abisinden nefret edip işte sürekli abuk sabuk tavırlarda. Abiside pırlanta gibi çocuk asla hak etmiyo bu tavırları. Ah sen benim kızkardeşim olucaktın seni evire çevire şöyle merdaneyle. Lannister fan girlü olmanı anladım ama sen sapıksın diye çocuğun ne günahı var? Bu kızı seven (bir kişi hariç o kendini biliyo) gitsin psikoloğa bir görünsün bakalım beyninde yara mı varmış

13) Komatsu Nana / Nana


Bu kızın ne kadar çok seveni olduğunu gördüğümde insanlığa olan tüm umutlarımı yitirdim. Şu sahneye baktıkça ağlayasım geliyo sen Nobu gibi bir çocuğa nasıl bunları yapabildin? Aslında bu animedeki hiçbir erkek senin kaşarlıklarını hak etmiyo demeliyim açıkça. Kimse Takumi'yi sevmiyor ama adam Nana'yada çocuğada sahip çıktı kalktı evlendi bide bununla daha napıcaktı yani. Neyse Nobu ve Shin kalbimde o pis kirli ellerinle birdaha dokunma kimseye. Ay yemin ediyorum tansiyonum çıktı ne çok nefret birikmiş içimde.

14) Kayano Kaede / Ansatsu Kyoushitsu


Ben bu animenin konusunu sağlam, işlenişini vasat bulmuştum. Ve Koro sensei ve Karma hariç sevdiğim karakteride yok Nagisaya falan efsane gıcık oluyorum herkes çok bilmiş çünkü. Bu kıza ekstra gıcık oldum. Bir bölüm senseiyi öldürücem ablamın intikamını alıcam diğer bölüm koro senseiyi koruyucam. Tamam oldu biz otaku ailesi olarak senin ani ruh değişimlerine ve bipolar karakterine ayak uydururuz. 



Evet okuyanın kanser olacağı bir liste oldu dhmdudmsks ama çok rahatladım böyle bir zehir akıtma seansı bana iyi geldi. Benim itici bulduğum nefret ettiğim karakter listesi bu şekilde eğer yeni nefretlik karakterler görürsem (umarım görmem) yeni bir liste yapar hepinizin tansiyonunu çıkarırım. Owari no seraph izleyip Guren aşkımı görmeye gidiyorum sizi seviyorum yazılarımı paylaşmayı unutmayın 💞💕💓💖💝💟
















Yorumlar

  1. Ne güzel yazmışsın, gerçekten de tsundereler aşırı derecede iticiler - insanların nasıl, nelerini sevdiğini hiç anlamıyorum. Hele o Kirino... Gerçekten de o abiyi hiç ama hiiiç hak etmedi. O kadar sinir bozucuydu ki 6 bölüm filan katlanabildim sanırım animeye. İçimdeki tsundere nefretini yazıya döktüğün için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı her okuyuşumda tekrar tekrar tekrar ve üşenmeden tekrar sinirlerim bozuluyor gerçekten bu karakterler yüzünden kendi yazımdan nefret ettim...

      Sil

Yorum Gönder