Anime Dünyasından Günceller #2

Domo domo minna san! Bayadır yazı yazmadığım için, ben yokken anime dünyasında neler oldu kimler öldü kimler kaldı neler in neler out bir bakalım istedim! Aslında direk genel bir yazı olucak sadece otaku dünyası değil.


Hepinizin bildiği gibi (bilmemek baya imkansız) KOE NO KATACHI internete düştü. Twitter yıkıldı, çarşaf çarşaf gifler, direk movie'nin thread'ini yapanlar. Ilk önce Netflix'e düştü eng sub olarak tam listeye ekledim yarın izlerim dedim ertesi gün Türkanime çevirmiş hemen. Bu movie hakkında söylemek istediklerim var herkes izlesin diye bekliyorum yazısını yazıcam.
(Link:  Turkanime.tv/video/koe-no-katachi )



2. Bomba haber Tokyo Ghoul'un mangasında baya official olarak 125. Bölümde Touka ve Kaneki biaraya geldi. Şimdi bu büyük bir olay Levi ve Mikasa bişey yaşamış gibi düşünün veya nasıl Hinata ve Naruto evlenince hepimiz ağladık. Neyse ama asıl mesela insanlar 2'ye bölündü. 1. Grup Touken'ciler. 2. Grup Touka Kaneki'ye tecavüz etti diyenler. Cidden olay bu. Insanlar Touka'yı sevmedikleri icin sanki böyle iki tarafın rızası yokmuşta Touka çocuğa saldırmış gibi davranıyorlar. Touka'yı sevip sevmemeniz benim için önemli değil ama Kaneki çocuk mu djdmdhsm 

Wikipedia ise yemeyip içmeyip koşup Kaneki ve Touka'yı offical lover diye değiştirmiş. Eh ben kimin kimle yattığını pek umursamıyorum Kaneki artık mutlu olsun yeter. 


Güney Kore'li bebeklerimiz BTS dün geceki Billboard Music Awards da 'En sosyal Sanatçı' statüsünde ödül aldılar!!!! Ben bile Bts did it diye ismimi değiştirmek üzereydim o kadar sevindim. Rakipleri JB, Selena, Ariana ve ismini bilmediğim bir çocuktu. Jb yi geçmek hiç kolay değildir ama BTS twitterı inletti gerçekten. Ben bile 100 kere siteye girip oy verdim Amy leri düşünemiyorum. 
O kadar Manhwa okuyoruz Kore'ye sahip çıkmak görevimiz artık. 

Bts'nin spotify link'ini düşüyorum buraya k-pop sevenler koşsun hemen. Buarada bende bir karma k-pop listesi yapmayı düşünüyorum 1-2 yazı sonraya yetişir. Ilgileneceğim!

( Buradan ulaşabilirsiniz link; open.spotify.com/artist/bts )


Diğer in olmuş haberim bunun için biraz geç kaldım ama 13 Reason why. Yani Coachella vidoları izliyorum arka taraftaki billboard'lar posterler heryer ve herşey 13 reason why. Canım bebeğim Netflix sağolsun 13 bölümüde yüklemiş ama ben daha 3 bölüm izledim. Devamınıda izlerim ama ülke yönetiyorum malum zaman bulamıyorum dhdmhdms


12 bölüm olacağı belirtilen bir diğer canımız bebeğimiz SNK'de 8. Bölüm (S P O I L E R) zırhlı ve muazzam devin kim olduğu açığa çıktı... ben mangayı okudugum için zaten biliyordum ama yinede ne bileyim. Bertolt neysede Reiner'a biranda herkesin düşman olması beni çok üzdü. Yani Annie ketumdu çok tanıyamamıştık çok ilgilenememiştik ama Reiner benim bile abim gibiydi üzüldüm. Isayama sensei sağolsun ciğerimiz kalmamıştır diye pankartlar açıp gezeceğim etrafta. 

Buarada 24 bölüm olacağı belirtilen Boku no Hero Academia'da 8. Bölümde ve oda mükemmel ilerliyor. Iki animede cumartesileri geliyor tr altyazılı olarak heyecanla bekliyorum. 

Bir diğer güncel olmayan ama benim için güncel olan Otame bir oyun. Mysctic Messenger! Deli gibi oynadım desem yeridir dhdndhsm benim telefonum Samsung PlayStore da vardı muhtemelen Ios dada vardır bence otame dünyasının gördüğü en iyi mobil oyunlardan biri. 11 günlük bir oyun oyunun 5 karakterinden birini seçip onun rutinini oynayabiliyorsunuz ben 2 karakter bitirdim daha oynar mıyım zannetmiyorum ama oynadığım kadarıyla oldukça keyifliydi eğer meraklısıysanız.


Mappa'dan yüzümüzü güldürecek bir haber geldi Yuri!! On Ice'a anime movie geliyor. Normalde var olan sezonları kesip biçip bir movie ortaya koyarlar ancak yapılan açıklamaya göre bu movie özgün konulu olucak. Ayh üstelik bu yıl içinde gösterime giricekmiş. OtaYuri görücem diye uyuyamıyorum dhdmdhs çok özledim gelsin hemen.


Code Geass'ın 3. Sezon fragmanı yayınlanMIŞ. Direk mış yani kimseyi kandıramam yayınlanalı neredeyse 1 ay olucak ben dün Rus bir otaku'nun youtube kanalında denk geldim dhdmshsm normalde fragmanlar direk düşer bana mutlaka linki falan gelir Code Geass biraz unutulmuş gibi. Zaten bu ayı otaku'lar olarak dolu dolu geçirdik ne girdi ne çıktı bende pek anlamadım. Buarada Leonardo Di Caprio'nun otaku olduğunu ve en sevdiği animenin Code Geass olduğunu biliyor muydunuz?

(Buradan fragmanı izleyebilirsiniz: m.youtube.com/Code-Geass-Season3-Trailer )


Bende ki Breaking news'ler bu kadar yani daha ne olsun. Buara ciddi manada kendimi yaoi mangalara verdim. Gelecek yazı kaliteli yaoi manga önerileri üzerine olucak. 3 cilt yazarım artık. 


Twitter adresimide buraya link düşüyorum instagram ve snapchat artık hatta bayadır kullanmadığım için tek aktif sosyal medyam buyurunuz; http://twitter.com/Plasticxtree 

Görüşmek üzereeee. 








Yorumlar