Opening Önerileri #2 / 10 İyi Opening


Hatırlarsanız zamanında bu yazının #1'incisini yazmıştım şu şekilde Op List #1 ve o liste benim için çok faydalı olmuştu. Blog sahibi olunca insanlar sürekli fikirlerinizi soruyor veya öneri tavsiye istiyor. Ama o zamanla yetmeyince listenin 2. Sine başladım bu yazı her zaman taslakda olucak yeni keşifler yaptıkça buraya ekliyicem ve 10 olunca paylaşıcam. Düzenli ve planlı olmayı seviyorum 🌹🌹

1) Kuzu no Honkai Op 1 ( 96neko - Uso no Hibana ) Nightcore'un yaptığı cover da çok güzel onuda öneririm.

2) Shingeki no Kyojin Op 2 (Wings of Freedom - Jiyuu no Tsubasa ) 

3) Yuri!! On Ice Op 1 ( Dean Fujioka - History Maker )

4) Psycho Pass Op 1 (Abnormalize)

5) Guilty Crown Op 1 ( My Dearest )

6) Orange Op 1 ( Yu Takahashi- Hikari no Hahen )

7) Death Note Op 1 ( Nightmare - The World ) 
Ben bunu 1. Listeye eklemeyi nasıl unutmuşum çokta severim bu openingi. Ama sıradaki op bu listedeki favorim.

8) Gekkan Shoujo Nozaki-kun Op ( Kimi ja Nakya Dame Mitai )

9) Saiki Kusuo No Psi-Nan Op 1 (Desu I like you )

#SKNPN op 2 ( Sai Sai Kouchou ) 2 openingide çok güzel ama benim favorim 2. 

10) Welcome to NHK Op ( Puzzle ) 

Bazı eski animelerin openinglerinin sanatçılarını bulamadım ama zaten link'e tıklayınca sizi yönlendireceği için sorun olmayacaktır. Benim kendi zevkim anime openinglerim bu şekilde dj bet yeni listelerle tren perada ay pardon Otakus Wear Blackde dhdndhdmdk jaa na minna 🌹🌹 gülle açtım gülle kapatayım.



Yorumlar