Betül Akar Ne Dinler? / Favori Japan- Korea Gruplar

Müzik konusu en sevdiğim konulardan biri böyle aylarca bu posta yazmak istiyorum dhdndhdk Öyle aman aman jpop kpop falan takılmasamda çok fazla asya sularında yüzmesemde bir iki favorim var tabiki. Bugün birlikte o gruplara bakacağuz. Pop müzik sevmeme rağmen sahneye kat kat fondoten ve highlighter ile çıkan jpop gruplar pek ilgimi çekmiyor. Jrock daha cool hatta allah gibi cool.
Başlıyoruz ellam.
     
                              ONE OK ROCK

Spotifyda anime op list yaparken tesadüfen bulduğum ve hemen koşup instagrama japanlar yaptıkları herşeyi mi iyi yapıyorlar arkadaş diye gönderi attığım grup. MTV En iyi Japon grubu ödülü almışlar ayrıca. Bu gruptan favori şarkım ise Start Again. Ortaya karışık şarkılarının olduğu bir spotify listesi düşüyorum aşağıya ordan göz atabilirsiniz;  This is: One Ok Rock 

                               SPYAIR

Bu grubu ben Haikyuu!! Ile tanıdım o animenin müziklerini yapmışlardı. Biz bir arkadaşımla opening listesi hazırlamıştık (buraya tıklayarak okuyabilirsiniz; Betül Akar'dan 10 iyi Op ) bu listede bahsetmiştim bu gruptan. Benim favori albümüm Million ve favori şarkım Are you champion? Yeah!! Im champion. Sporda falan çok güzel gidiyo özellikle.
Spyair Official YouTube Channel (Spotify'da bulamadım)

ASIAN KUNG-FU GENERATION 

Bu grup nadir sevdiğim j-pop gruplardan.  Naruto başta olmak üzere pek çok animenin opening endinglerini yaptılar baya renkli bir albüm geçmişleri var buyüzden.  Asian Kung Fu Generation Mix genel olarak official bir oluşum değil ama çok güzel karma bir müzik listesi hazırlamışlar listede One Ok Rock danda şarkılar var. 

CL - HELLO BITCHES
Bu bir grup değil hatta Japon'da değil Kore'li bir şarkıcı ama ben gerçekten genel tarzını bilmesemde özellikle bu şarkısına kafayı taktım. Diğer şarkılarını dinlemedim açıkcası bu şarkının linkini bırakıyorum; CL - Hello Bitches kadın öyle bir güzel öyle bir ciddi öyle bir asi ki insan gözünü alamıyor. Ingilizce, fransızca ve japonca biliyormuş seni severken öğrendim djdmdhdk

BIG BANG

Koreli bir grup var yine sırada. R&B çok severim bu grupla daha çok sevdim açıkcası bu grubu baya bir seviyorum. Favori şarkım Ringa Linga. Big Bang Ringa Linga diyince tekerleme gibi oluyor dhdmdjkd Biraz kafadan kontaklar yani tam normal olduklarını düşünmüyorum bu sanırım genc yaşta bu kadar şöhret ve para yüzünden ama iyiler. 

4MINUTE - CRAZY
Yine sadece bir şarkı önerisi Güney Kore'li bir kız grubundan. Baya baya pop bu. Kız kardeşim bayılıyo bu gruba ben sadece bu şarkılarını dinledim ve çok sevdim link düşüyorum; 4Minute - Crazy 

Biz ağır metal istiyoruz rock mock bize işlemez diyosanız The Gazette ve Dir En Grey  önerebilirim ben dinlemiyorum şahsen ama en kalitelisi o ikisi gibi.

BURNOUT SYNDROMES 
Bu ismi çok aradınız mı diye mail atmak istiyorum. Haikyuu!! Ile tanıştığım bir diğer grup. Çok fazla şarkıları yok ama olanlar gayet kaliteli. Fly High favori şarkım dinleyin dinlettirin efenim. 

FLOW & 7!! (SEVEN OOPS) 
Bu ikisi farklı gruplar ama ikisinide aynı başlığa koydum çünkü Naruto Openingleri arasından bulup çıkarmıştım bu iki grubu. Go!! Flow grubundan favorim Lovers ise 7!! Grubundan favorim. 


Benim dinlediğim Op&End ler hariç J,K,pop,rock gruplar şarkılar bu kadarcık. Yeni favoriler edinirsem, güzel listeler bulursam yine yeni bir yazıda veririm. Zaten anime yazılarımdada liste, grup, hatta bulduğum kaliteli Twitter bloglarını bile link düşüyorum konuyla alakalıysa. Yeni şeyler keşfetmeyi çok seven bir insanım paylaşmayıda çok seviyorum buyüzden bloggerlık yapıyorum. 
Yeni yazılarda görüşmek üzere minna. 
🌏🌎🌍



Yorumlar