Anime Önerileri #16 / Ansatsu Kyoushitsu


Evet minna biliyorum bayadır yazı gelmiyo ama bahar nezlesi, bahar gribi, bahar halsizligi Bahar Candan derken bir Bahar cümbüşüyle kendimi 2 haftadır kapatmış durumdayım. Kapattım ama anime izlemektende geri durmadım. Bu süreçte neler yaptım neler izledim bir kısa bakıp Ansatsu'ya geçiciğiz.

Benim en mutluluk verici olayım Hunter x Hunter'ı bitirmem oldu. Uzun anime serüvenime Bleach ile devam edicem twitter üzerinden sürekli ss lerle yaptığım yorumlarla izliyorum animelerimi zaten. Onun haricinde Nana'ya başladım çok merak ediyordum zaten. Charlotte'u ve Sakurasou no pet na Kanojo'yu bitirdim Sakurasou'nun yazısı gelir muhtemelen. Hala izlediğim animelerde Danshi koukosei no niichijou şuanlık favorim gibi. Komedi animeleri başka animelerin aralarına serpiştiriyorum bir oturuşta izleyemiyorum böyle daha eğlenceli geliyor bana. Ansatsu Classroom'un ikinci sezonunu dün akşam bitirdim twitter'a Nagisa mı? Karma mı? Anketini attım hemen dedim sıcak sıcak yazısını yazayım.

 Ankette karma %75'le önde şuanda. ( Nagisa or Karma? Buradan oy verebilirsiniz)

                       Ansatsu Kyoushitsu
Tür: Okul, Shounen, Aksiyon, Komedi
Bölüm Sayısı: 2 S / 25 E
My Anime List: # 298

Kunigigaoka ortaokulu öğrencilerinin mezun olmadan önce bir görevi vardır; oda Ay'ın %70ini yok eden ve 1 yıl içinde dünyayı yok edecek öğretmenleri Koro Sensei'yi öldürmektir. Işin aslına bakacak olursak Dünya'yı bir yıl içinde yerle bir edeceğini duyuran Koro Sensei; bundan önce tüm ülkelere şöhreti kötü 3-E sınıfının öğretmeni olup 1 yıl süreyle öğrencilere kendisini nasıl öldürebilecekleri konusunda eğitim vermeyi önerir.



Şunu söyleyebilirim ki bu animenin konusu mükemmel. Eğer çok farklı bir sütüdyoda çok farklı bir ekibin eline düşseydi favori 10 animemin arasına bile girebilirdi. Yapım büyük bir yapım 2 sezonu çekilmiş her sezonu 25 bölümlük bir açıdan dev bir proje var başarılıda olmuş, konu iyi öğretmen fikri süper suikast çalışmaları güzel karakterler güzel ama animenin realite kavramında sorun var. Ben yorum yapmadan önce bütün forumlara baktım herkesin yorumu şu şekilde "ya herşey harika ama" işte o ama ben animeyi izlerken bana kendimi kanser ettirdi. Özellikle 2. sezonda kafamı duvarlara vura vura bitirdim. Neden mi açıklayayım. Anime realite kavramı üzerinden komediye yoğunlaşmaya çalışıyor. Ve bu animeyi öldüren şey. Karakterler 1 bölümde iyiler kötü kötüler iyi oluyor, olay akışı hemen değişiyor yahu bir dur daha karakter bir bölüm önce senseiden nefret eden kötü kalpli cadıyken 1 bölüm sonra pamuk prenses. Bu nasıl bir değişim hızı? E biz başında gayet gerçekcı bir hikayeye başladık bu ne be şimdi oluyor insanlar. Büyüzden ya fantastik başlayıp bize bu zaten böyle bir anime ya olabilir dedirtin yada realite başlayıp e bu gerçekçi bir anime böyle olmalıydı dedirtin ikisini birbirine karıştır.


Söylediğim gibi karakterler harika ama onlarda malesef kurban edilmişler. Öğrencilerin gereksiz soğukkanlı olması animeye farklı ve komik bir hava katmış olsada bir süre sonra E YETER diye camlardan bağırma isteği uyandırıyor. Boşver boşver çıkar çıkar öğrencileri uzaya fantastik dursun tutar bu kavramıyla iş yapmıslar resmen. Favori karakterlerim Karma ve Rio buarada. Kalanlar çöp benim için. Bunun dışında müzikleri ve finali çok beğendim. Final tatmin ediciydi, koro sensei karakteri harika bir karakter zaten. Benim fikirlerim bu şekilde. Keşke bu kadar "çocuk" animesi olmasaydı. Birazcık daha konu olgunlukla ele alınsaydı diyor kendimi yeni animelere uğurluyorum. Bana bu animeden miras kalan Question openingi dinleyerek of course.


Yorumlar