Anime Önerileri #15 /Akame Ga Kill!

Evet başlıktanta anlaşılacagı üzere bu haftaki öneri köşemde bu güzel ve kaliteli animeyi ağırlıyorum. Akame Ga Kill kendi kategorisinde bana göre ilah denilebilicek bir macera animesi. Aslında macera çok fazla nasıl denir gidip özellikle izlediğim bir tür değil ama bu kategoride ne izlediysem çok sevdim. Kötü bir macera animesine daha önce hiç rastlamadım.

                         Akame Ga Kill


Tür: Fantastik, Aksiyon, Macera
Bölüm Sayısı: 24
My Anime List: #788

Yazılarımdan az çok anlaşılacağı üzere güçlü başarılı kadın karaktere ayrıca bayılıyorum ve bu tarz animelere öncelik verip özellikle yazılarını yazmaya çalışıyorum. Çünkü dünyanın pek çok ülkesinden daha iyi konumda gibi dursada Türkiyede kadının en büyük düşmanı kadın aslında. Büyüzden böyle güçlü kadınlara bakalımda girl power damarımız kabarsın camlardan who run the world diye bağıralım istiyorum. 


Bizi kapına pas pas yap Esdeath sama!!!!!! Animeyi zaten izlemiş olanlar ay anma şu uğursuzun adını diyicek olabilir, benimde bu animede favori karakterim Lubbock ve bende izlerken evdeki tüm yumuşak şeyleri yumruklayacak kadar Esdeath'den nefret ettim. Lakin Esdeath bir icon artık. Sadizm ve kadınsılığın sembolu gibi birşey nasıl sevmeyebilirim imkansız gibi birşey bu. Açıkcası kadına obje gibi davranan Japonlar nasıl böyle güzel bir anime yapmışlar ben şok. 
Gerçi şimdi tüm Japonları aynı kefeye koymak ve hepsinin hakkını yemek istemiyorum Elfen Lied, Sailor Moon, Claymore gibi animelerde onlardan çıktı ama birde bunun Ookami shoujo to kuro Ouji gibi bir yönü varki deliriyorum. Kızlar gidip ezik büzük Erika'yı izleyeceğinize Esdeath'i Akame'yi izleyin bin kat daha iyi. 
Neyse yine her zamanki gibi kendimi tutamadım anime önerisi diye başlayan yazıyı aldım nerelere götürdüm. Ama ne yapayım sen götürme ben götürmeyeyim kim götürecek? 
Açıkcası animeyi izlerken bu animenin mangaka'sının George RR Martin ile bir akrabalığı var mı diye özellikle açtım kontrol ettim, yokmuş. Game of Thrones izleyenler ne demek istediğimi anlayacaktır muhtemelen. Finali tatmin edici miydi bu gerçekten çok öznel bir cevap olucak, buna tam bir yanıt vermek bana göre imkansız. Bana göre finali tatmin ediciydi, ama bu finale ulaşana kadar gidilen yol tatmin edici değildi. Bence herkes böyle düşünüyordur aksini düşünen bir sadist varsa buyursun yorumlara djdmdjdk

Tatsumi, kırsal kesimde yaşayan genç ve güçlü bir savaşçıdır. O ve 2 arkadaşı fakir köyleri için para kazanma hayali ile imparatorluk başkentine doğru yola çıkarlar. Ancak, büyük umutlarla geldikleri başkent, hiçte düşündükleri gibi çıkmayacaktır. Başkentin acımasızlığı ile yüzleşen Tatsumi'nin yolu, bir olay sırasında Akame ve Night Raid adlı süikast örgütü ile kesişir. Bu bozulmuş topluluk karşısındaki devrimcilerin suikast kolu olan Night Raid'e katılma kararı alan Tatsumi, artık başkente karşı savaşacaktır. 
Kapanışı en sevdiğim Akame Ga Kill karakteriyle Lubbock'la yapayım gözümüz gönlümüz açılsın.





Yorumlar