Naruto Shippuuden 500. Bölümüyle Veda Etti..


Aslında bu olay dün gerçekleşti ama benim yazıcak ne enerjim, ne moralim vardı yazamadım. Sabah bölümün eklendiğini görünce izledim, ilk izleyişimde ağlamaktan ne olduğunu bile anlayamadım. 2. Izleyişimde kavradım olayı. Tüm günüm ağlamakla gülmekle figürlerimi mangalarımı okşayıp uzaklara bakmakla falan geçti. Dramatik bir insanım ama bu defaki gerçekten tamamen içsel bir durum.
Naruto benim ilk animem. Daha anime nedir bilmezken tesadüfen bir yerde Kakashi fan artını görüp aşık olup izlemeye başlamıştım hala daha Kakashi-sensei'nin yeri gönlümde apayrı.
Naruto çocuğum gibiydi 800 küsür bölüm boyunca kah birlikte ağladık kah birlikte güldük. Arkadaşlık ne demek dostluk ne demek birlikte öğrendik.
Maşaşi Kşimato bana kötü görünüp iyi kalpli olan milyon Naruto karakteriyle insanlara önyargı beslememeyi, onları göründükleri gibi yargılamamayı öğretti.
Hinata'dan aşk nedir onu öğrendim.
Sasuke ve Itachi'den ailenin önemini.
Tsunade, Mei, Shizune, Hinata, Sakura, Temari, Tenten, Karin tüm bu kadınlar bana güçlü olmayı ve kendimle gurur duymayı öğretti.
Gaara'dan pes etmemeyi, umudunu yitirmemeyi, inanmayı öğrendim.
Bu anime pek çok karakteriyle bana pek çok şey kattı. Bu anime olmasaydıda büyürdüm bunları kendi kendimede öğrenirdim eminim ki ama bir yanım hep eksik kalırdı.
Gerçekten kendimi yaşlı nineler gibi hissediyorum ufacık çocuktu aldım büyüttüm hepsini bugünlere getirdim. Birde evlendirdim. Evet Naruto finalini Hinata ile evlenerek yaptı.





Kaç bölüm bekledik bu tabloyu görebilmek için? Twitter şuan gerçekten tamamen Naruto dolu herkes çok duygulu. Neyse ağlamiyicam artık diye kendime söz verdim. Tabiki tek ilişki Naruto ve Hinata'nınki değildi pek çok aşk filizlendi..

Shikamaru & Temari



Serideki tüm kadınlar değişmiş ama Temari resmen afet olmuş afet. 





Ino & Sai
Ino'yu eskiden hiç sevmezdim. Hatta sevmediğim çok kiş vardı Naruto'da ama finali izleyince öyle pişman oldum ki bundan sonra hepsini sevicem birdahaki Naruto izleyişimde :( 




Sasuke bey gelme zahmetinde bulunmayıp not yollamışlar. Neyse bu yazıda sinirlenmiyicem. 


Neji Hyuga'da oradaydı.. ben hep Neji'nin Hinata'yı sevdiğini düşündüğüm için Neji'nin resmini görünce hüngür hüngür ağladım iyice. Ay bu yazıyı nasıl bitireceğimi bilmiyorum.

Düğüne dair hiç ayrıntı görmedik bölüm bu şekilde başlayıp bu şekilde bitti. Baruto filler ile başlayacağı için belki düğüne dair birşeyler orada görebiliriz diye U MU YO RUM. Boruto'yuda evlendirsem bana yeter gibi.


Herşey için teşekkürler Maşaşi Kşimato, seni asla unutmayacağım Hokage Uzumaki Naruto.














Yorumlar