Shounen Ai Anime Nedir? Ne Değildir?

Beni twitterdan takip edenler bilir ben deli ötesi Shounen Ai fanı bir insanım. Hatta buraların Shounen Ai'ci başıyım desem daha doğru. Buyüzden Shounen ai gerçeklerine biraz ışık tutalım yarı çıplak anime boylara bakalım azıcık gözümüz gönlümüz açılsın istedim. Listeleme yapmıyorum bu yazıda ama mutlaka yaparım bi iki hafta içinde.

Peki nedir shounen ai? Tam olarak bu; 


Gay romantizmi diyebiliriz. Yaoiden farkı cinsellik bulundurmuyor oluşu yani shounen ai animelerde en fazla öpüşme ve soyunma sahneleri falan görüyoruz. Peki neden shounen ai? 
Erkekler çok yakışıklı!! 


Bilim kurgu animelerdeki zeki adamları, fantastik animelerdeki Ichigoları Kritoları harcamıyorum tabiki ama Shounen ai lerdeki düşünceli aşk dolu sevecen erkeklerin kesinlikle özel bir tatlılığı var ölcem şimdi. 


2. Şu ki açık konuşayım japon romantizmi beni biraz bayıyor kırk saat bakışmalar çoooooook abartı utangaç olmalar falan ama shounen ailerde bu pek yok. Tabiki ilişkinin bir arsız köpek tarafı olur bide utangaç tarafı klasik bir şekilde utangaç tarafındaki karakter kızarır bozarır normal animelerdeki ama bu daha normal gösteriliyor bu çok önemli benim için. Burdan shoujo (kadın-erkek romantizmi) animeleride bir küçük eleştirmiş oldum bunun asıl yazısınıda başka bir zaman yazmayı planlıyorum.


Shounen aileri Yaoileri tamam eşcinsel erkekler zaten izliyor ama bu konuda beni şaşırtan kadınların gösterdiği bu yoğun ilgi. Ben bunu şu şekilde açıklıyorum çok satsın diye mangakaların insanlara shoujo animelerde pompaladıkları mükemmel düşünceli erkek profilleri ne yazıkki gerçek hayatta yok e bizde onu izleyip hayal kırıklığına uğrayacağımıza edebimizle shounen ai'mizi izleyip ay aman gay zaten heveslenmiyim hiç diyebiliyoruz. Hem romantizm açlığımızı törpülüyoruz hem mis gibi erkek görüyoruz daha ne. Ki zaten shounen ai mangalar genellikle kadın mangakalar tarafından kadınlara hitaben çiziliyor.



Gözümüz gönlümüz açılsın diye bir iki minnoş görsel daha bırakıp shounen ailerime koşuyorum shoujoları bitiricez hadi kızlar!! 

Ve şuraya twitter instagram linklerimi düşüyorum; 

http://www.twitter.com/plasticxtree/
http://www.instagram.com/betulakarr/



Yorumlar

Yorum Gönder