Wish List; Anime Movieler!

Ayyyyy bahar yaklaştı diye baktım tomurcuklanmaya hazırlanan tek şey ağaçlar değil; şimdiden insanlar aşk moduna girmiş, 3 kere güneş görünce hemen herkes manitasının koluna girmiş, park bahçe gezmeye başlamış. Gerçi bu millet kışın kara kıştata geziyordu ama neyse ben zaten yalnız tayfaya yazıyorum. Işte içimizi ısıtıcak yaz aşklarına doğru yelken açarken rehperimiz olucak minnoş anime movieler listeledim size. Çok anime movie izledim aslında ama bu yazıda kavga dövüş hebele hübele değilde romantik olanları yazıyorum onlar başka sefere artık.

              

               1) Kotonoha No Niwa

Bu anime hakkında hiçbir şey bilmeseniz bile giflerini en az bir kere görmüşsünüzdür bloglarda tumblrda falan yani bir animenin çizimleri bu kadar mi harika olur yazıya hangisini koysam bilemedim cidden. Konusu ise lise öğrencisi Takao'nun hayali ayakkabıcı olmaktır. Bu hayali için çabalayan Takao yağmurlu günlerde okulu asıp bir Japon bahçesinde ayakkabı çizimleri yapar. Yine bir yağmurlu sabah çizim yapmak için kamelyanın altına gittiğinde orada gizemli bir kadın ile karşılaşır. Ve bundan sonra çiftimiz her yağmurlu sabahta birlikte japon bahçesinde buluşurlar ama japonyada yağmur sezonu bitmek üzeredir. 


2) Kimi No Na Wa
Ben gördügü ilgiyi hak etmediğini düşünsemde yinede listeye koydum ki my anime list de birinci sırada olan bir movie izlemedim diyipde eziklenmeyin diye. Şahsen iyi film hoş filmde my anime listde 1. Sırada olmak için fazla yavan geldi bana  yani bu mu yani 1. Sıraya koyulucak movie dedim, amaan bir kere bir yerde yerdim bu animeyi arkadaşım bana sen kim köpek dedi dahada yorum yapmam. Az önce baktım imdbden 8.7 almış belkide benim algı yetenegim bozuktur şuan kendimden şüpheleniyorum. Konusuna gelirsek kırsal kesimde yaşayan lise öğrencisi bir kız olan Mitsuha dağların etrafını sardığı bir köyde yaşamaktadır. Ancak bundan mutlu değildir hayali Tokyoda yaşamaktır. Taki ise Tokyonun merkezinde yaşayan liseli bir gençtir. Günlerden birgün rüyasında daha önce hiç gitmediği dağların arasına kurulmuş bir kasabada yaşayan genç bir kız olduğunu görür. Mitsuha ise erkek olduğunu görecektir.



3) Doukyuusei 
Shounen ai bir movie önermesem kendime ihanet etmiş gibi hissederdim. Shounen ailere niye böyle takığım bilmiyorum gay arkadaşlarımı çok sevdiğim için sanırım. Yine bu animeninde çizimleri o kadar minnoş ki ben biara konuyu falan bıraktım tumblrlık ss aldım full. Doukyuusei erkek lisesinde okuyan iki gencin ilişkisini konu alıyor. Anime olsaydı kategorisi slice of life olurdu o yüzden konusunda pek bir derinlik yok ancak shounen ai animelerin aksine bu moviede toplum baskısı ufaktan yansıtılmış insanın içi acıyo. Bitiricez homofobikleri az kaldı !!! 


4) Zutto Mae Kara Suki Deshita. Kokuhaku Jikkou Iinkai 

Dalga geçmiyorum adı bu gerçekten. O kadar uzunki arada soluklanalım diye nokta bile var. Neyse ana karakterdeki kızın kezo giyim tarzını saymazsak baya minnoş böyle tam sevgiliyle popcorn marşmelov yerken izlemelik bir anime. De harbiden o nasıl bir giyim tarzı ya ben böyle kezo falan diyince twitterdan linç yiyorum ama OKUL ETEĞININ ALTINA KIRMIZI EŞOFMAN NEDIR YAAAAAAA animenin bir yerinde kız konsere gidiyo elbisesinin altınada giyer diye çok korktum. Ama anime güzel izleyin.


5) Tamako Love story

Ben anime movie izlemeyi çok seviyorum bol bol var bende dhdnd ya bu animede böyle google a "Tamako love story gifs" yazıp sabah akşam giflerine bakmalık o kadar minnoş kiiiiiii çok tatlı bir movie cidden. Bana biraz çok azıcık Me and Earl and the Dying Girl filmini anımsattı. Tamako Market animesinin moviesiymiş bu galiba ama ben animeyi izlemedim izleyeceğimide zannetmiyorum ana karakterdeki kızı sevmedim ama dediğim gibi moviesi güzel keyifli.


Bonus; 


Honobono Log

Bu movie değil ama tam olarak animede sayılmaz yani her bölümü 2 dklık 10 bölümlük bir mini anime kategorisinden tam emin olamadım ekleyiverdim buraya. Her biri 2 dklık mini bölümleri olan bu anime buram buram aşk kesinlikle ve kesinlikle erkek arkadaşınıza da izletin ben hala etkisindeyim o minnoş bölümlerin. Türkiyedeki sevgilim beni dövsün abiii ci saçma salak kızların anti tezi resmen anime miss gibi. Girls powerda aşıladıysam benim bugünlük görevim bitti sayılır. Ca-neg minna.





Yorumlar