Dünyanın en saçma sorusu; "Anime size ne katıyor?"


Cevap: düdüüüt ıq bakıyeniz yeterli değildir yükleme yaptıktan sonra tekrar deneyiniz. Tabiki bu bir espiri ancak çok sitemliyim. Bu yazıdan sonra herkes kendi cevabını bulur diye umuyorum.

Geçenlerde eski üniversitemden arkadaşlarımla biraraya geldim. Ne var ne yok muhabbeti ederken şuanda napıyorsuna geldi mevzu. Anime blogum var artık bu konuda yazıyorum diye başlamamla anime ne diyen mi dersin yok artık diyen mi yok efenim yaşım buna uygun mu ahahha diyeni mi.. en tav olduğum soru "anime size ne katıyor?" Sorusuydu. Bütün otaku'lar bu soruyu hayatında bir kerede olsa duymuştur mutlaka. O an gülümsemekle yetinsemde bunun üzerine bayağı düşündüm. Cevabım ne katmıyor ki? Olucak sanırım.

Anime izleyip japoncası gelişmeyen yoktur sanırım? Geçen kim milyoner olmak isterde japonyanın bir ilinin ismini sorduklarında doğru cevabı verdim. Şehir isimleri, ülkeler, coğrafya, saygı, japon örf adet gelenekleri, arkadaşlık duygusu, hatta sağlıklı beslenme, spor yapmanın önemi. Beni en çok şaşırtansa spor terimleri öğrenmem oldu. Buz pateni, voleybol basketbol bu sporlara dair bir sporcuyla oturup 5 dk sohpet edebilicek kadar terim biliyorum. Bungou Stray Dogs bana pek çok yazar kattı. 6 yıl öncesine nazaran şuan hatırlayamadığım milyonlarca artım var eminim. Buyüzden birinin çıkıp bu çizgi filmler size ne katıyor ya ehehe diyebilmesi beni deliye döndürüyor. 

 Sizede pek çok şey kattığına eminim. Ezdirmiyoruz animelerimizi otakuluk kazanıcak!!! Birdaha bu soruyla karşılaştığınızda sizi en çok rahatlıcak cevabı Kira soğukkanlılığıyla gediğine oturttuğunuza emin olun minna!


Yorumlar