Anime Önerileri #6 / Kuzu no Honkai

Kuzu no Honkai


Tür: Dram, okul, romantizm, seinen

Opening: Uso no Hibana (嘘の火花) – 96neko
Ending: Heikousen (平行線) – Sayuri

Öncellikle şahsi yorumum olarak şunu söylemeliyim ki günümüz çağının kadın erkek ilişkilerini ve buna paralel olarak gelişen cinsellik olgusunu anlatan seinen bir animeye piyasada ihtiyaç vardı. Tabiki shoujo'larıda çok seviyoruz ama birazdaha gerçekçi toplum ilişkilerini izleyip birşeyler öğrenmek çok önemli. 

Gelelim konumuza; animemiz Mugi ve Hanabi isimli iki öğrencinin öğretmenlerine duydukları karşılıksız aşkı ve bunun getirisi olarak doğan olayları anlatıyor. Platonik yaşadıkları aşkın verdiği acıya cinsel bir ilişki kurarak katlanmaya çalışan Mugi ve Hanabi'nin psikolojisini izliyoruz. Zaten 2012den beri yayınlanan ve çok sevilen bir mangası var diye ortaya kaliteli bir anime çıkacağını düşünmüştüm ve şuana kadar bir hayal kırıklığı yaşamadım bakalım ileriki bölümlerde işler nasıl şekillenicek. Inceleme değilde öneri yazısı olduğu için spoiler veremiyorum şuan kendimi kesicem djdksk neyseki anime daha 6. Bölümde, final yaptığında birde incelemesini yapar iyice dökerim içimi. Izleyen bilen neye bu kadar sinirliyim anlamıştır zaten. Neyse hadi yine ben bişey demiyorum. Buarada seriyi izleyemiyicekseniz bile opening ve endinglere bir bakmanızı öneririm özellikle openingi ben çok beğendim. Nightcore bile hemen coverlamış. 

Özellikle belirttim ama yinede şu yorumuda eklemem gerekki seri seinen. Yine bloglarda gördüm seriye açık açık cinsel sahne gösteriliyor diye pata küte girişenler laf edenler olmuş ama mangası zaten +18 olarak yayınlanıyor. Liseleri dışlıyoruz birazcık napalım. Cinsel diye ön yargıyla yaklaşmayın siz yinede tamam mı? 😇


Yorumlar