Anime Önerileri #7 / One Punch Man & Saiki Kusuo No Psi-Nan

Bayadır shounen ai ve shoujo takılıyordum şöyle biraz dümen değiştirelim dedim iki tane sağlam komedi animesi öneriyorum. Birikmiş çok fazla anime var diye artık yazılarımda 5er 10ar veriyorum animeleri dhdnsk
Ikiside komedi ikiside kendi alanında çok iyi ama ben Saiki'ye daha çok güldüm 2 gün aralıksız izledim bazı yerlerde yataktan falan düştüm hatta ki komedi animeler tarzım değildir normalde.

              Saiki Kusuo No Psi-Nan


Tür: Komedi, Slice of life, supernatural
Bölüm sayısı: 24

Saiki Kusuo, telepati, telekinezi dahil envai çeşit süper güce sahiptir. Hatta o kadar çok süper gücü var ki bir şeyi normal insanlar gibi yapınca aaa bunu yapamıyo muymuş yeaa diyip şaşırıyo insan izlerken. Kulağa müthiş gibi gelsede, Kusuo'nun deneyimlerine göre süper güçler öyle ahım şahım şeyler değiller. Zaten kendiside animede sürekli süper güçlerinden yakınıyor ve bu konu o kadar ustalıkla ele alınmış ki izlerken kendi sefil hayatımızı bir kenara bırakıp süper güçleri olan bir insana üzülebiliyoruz. Shounen animelerde güç peşinde koşan veletlerle büyüdüğümüzden bu şekilde farklı bir pencereden bakılınca çok içine çekti beni bu konu gerek Kusuo'nun kıvrak zekasıyla gerek animede yapılan milyonlarca göndermeyle gerek yarım akıllı The Simpsonları andırmayan ailesiyle gerek çok kaliteli yan karakterleriyle. Oscar goes too coffee pudding. 


( Oscars 2017'yi izlediniz mi buarada Moonlight'ın ödülünü yanlışlıkla La La Land'e vermeleri çok komik değil miydi hdnxhzj)

One Punch Man 


Tür: Shounen, komedi, aksiyon, supernatural
Bölüm sayısı: 12 + special

Saiki ile konuları hiç benzemesede bu iki karakterin ikisininde hem fikir oldukları, bıktıkları birşey var; güçleri. Saitama iş bulamayan bir neet'ken birden bire kahraman olmaya karar verir. Güçlenmek için kendine bir tempo oluşturan ve bu konudaki hırsıyla saçlarını bile döken Saitama en sonunda istediğinden fazla güce kavuşur ve hobi olarak kahramanlık yapmaya başlar. Hatta o kadar güçlenirki evrenin en güçlü adamı olur herkesi tek yumrukla devirmeyi başarır. Ama gücün peşinde gelen mutlak başarı işin eğlencesini mi kaçırıyor diyim ne diyim ya hdndhdksk Saitama buldun da bunuyosun bak Naruto'ya adam güçlenebilmek için 800 bölüm çabaladı biraz şükret. Ay resmen Aomine Daiki sendromu. Herneyse çok güzel çok keyifli çok kaliteli bir anime zaten 2015in favorilerinden olmuştu. Ikinci sezonda geliyor izleyin izlettirin.


Bu gifi biri bana çok saçma bişey söyleyince kullanıyorum çok kullanışlı dhdjdj
 Birde twitterda bir Saitama bloğu var çok komik onunda linkini bırakıyorum belki göz atmak istersiniz. 











Yorumlar