Anime Dünyasından Günceller

E malumunuz anime evreni geniş japonlar hızlı ve pratik otakular talepkar yetişemiyoruz. Şöööyleee bir neler oldu neler oluyor kim öldü kim kaldı yapalım.


18 Şubat itibariyle SAO movie Ordinal Scale vizyona girdi ben henüz izlemeye fırsat bulamadım ama Türkçeside yayınlanmadı zaten henüz. Ahhh ah Japan gençlikten olacadık yarimizi kolumuza takıp gidecedik sinamaya. Veeeeee Ordinal Scale'in sonunda yapımcılar SAO'nun 3. Sezonunun mücdesinide verdi. E bu kadar sevilen her listeye sokulan anime neden devam etmiyor kimse anlam verememişti zaten.


Biz 3. Sezon beklerken Bungou Stray Dogs bir anime movie ve tiyatro oyunuyla geleceğini açıkladı. Movieyi duyunca hayal kırıklığı yaşasamda posterde Chuya'yı görmek beni çok mutlu etti oldukça sevdiğim bir karakter umarım derinlemesine Chuya Dazai dostluğu izleriz trailer vs hiçbirşey yayınlanmadığından yorum yapamıyorum.


Bu o kadarda güncel değil ama kelimenin tam anlamıyla in olmuş durumda Killing Stalking adlı psikolojik gerilim kore mangasını neredeyse annem bile okiyicak hala bilmeyen duymayan kalmıştır belki ortamlarda az yede mağarana internet bağlat derler diye ekliyorum buraya. Yorumlarında bahsedildiği gibi korkunç falanda değil Hannibal izlemiş bir nesile sökmez ama fenada değil ben okuyorum. 

Bilindiği üzere Kuroko No Basuke 4. Sezon gelmiyicek çünkü mangası bitti ama çok tutulduğu için extra game mangası çıktı bununda animesini değil 3 adet moviesini yapmaya karar vermişlerdi o movielerden ilkinin fragmanı yayınlandı. Buara ne kadar çok movie çıktı fragman yayınladı falan baya varmış. Kise'nin tipini değiştirmişler sinirlerim çok bozuk. Buarada bu yapımda kiseki no sedai ekibi Kagami Taiga ile beraber tekrar biaraya toplanıyor çok eğlenceli olucak.

Biz SAO heyecanıyla cebelleşirken SNK yayın tarihi duyuruldu 1 Nisan 2017de Shingeki no Kyojin 2. Sezon 1. Bölümü izleyebilicez. 4 sene bekledikten sonra ne diyebilirim ki ya dhdmdjdm Levi senpai notice me. 

Ve yine bir movie haberi Fairy Tail Dragon Cry moviesinin yayın tarihi 6 Mayıs olarak duyuruldu. Ben animesini çok fazla izlemedim ama moviesine kesin bakarım. Yanılmıyorsam Sasukeyi andıran Graydi evet seviyorum o karakteri. 

ReLife Live Action Moviesininde fragmanı yayınlandı ReLife Live Action Trailer şahsen bir iki live action macerasından sonra (özellikle Attack on Titan) live action olayını rafa kaldırmıştım ancak bu traileri beğendim bakalım.

Yeni yayınlanan animelerde ise Masamune kun no Revenge (harem anime sevmememe rağmen çok sevdim, absürd bir harem değil hoş bir harem anime) var önerebileceğim. Ana karakteri kirito'ya (Sword Art Online) benziyor diye başlamıştım hala izliyorum. Kuzu no Honkai , Chaos Child, Seiren var. Spiritpact shounen ai heyyo diye başlayıp hayal kırıklığı oldu açıkcası. 

Sürekli güncel haber paylaşmayı düşünmüyorum ancak önemlileri biriktirip böyle ara ara paylaşacağım.





Yorumlar