Anime Önerileri #2 / İnceleme; Yuri!! On Ice




Blogu açarken en çok incelemek istediğim anime kesinlikle buydu çünkü Yuri!! On ice benim 2016 fav animem. Bunun sebebi gerek küçüklükten beri TRTden buz pateni izleyerek büyümüş olmam gerek çizimlerin mükemmelliği gerekse animenin gerçekten kalitesi, günümüze tam uyuyor olması verilen emekler.. 3 ansiklopedilik liste çıkarabilirim.
Animemiz bir buz pateni animesi. Ben bir arkadaşımın tavsiyesiyle izlemiştim ancak etraf yuri on ice fanlarıyla dolu. Yani animelere hiç ilginiz olmasa bile fark etmemek için kör olmak lazım. Neden bu kadar sevildi birincisi karakterleri sevdik. Yuri Plisetsky Viktor Nikiforov Yuri Katsuki ve serideki diğer karakterlerde herkes kendinden birşeyler buldu diye düşünüyorum. Spor animesi sevenler seriye ayrı sahip çıkıyor eşcinseller seriye ayrı sahip çıkıyor tam bir cümbüş shdnsj
Konusu kısaca buz pateni yarışmacısı Yuri Katsuki'nin hep hayranlık duyduğu Victor Nikiforov'un Grand Prix Finali için Yuriye koçluk yapmak istemesiyle başlıyor. Her zamanki gibi bir azim ve başarı öyküsü izliyoruz. Karakterleri inceleyelim.

1) Yuri Plisetsky

Tam bir rus serseri değil mi?


Yuri Plisetsky nam-ı diğer Yurio'nun iyi bir artistik patenci olması harika lakin şu mükemmel tarza bakar mısınız? Kesinlikle en tarz anime ödülü goes tooo yuri on ice. 
Yurio'yu tanıyalım kendisi asabi muhtemelen gay bir patenci. O kadar asabi biri ki seride güldüğünü 2 kere gördüm birini ss almıştım aile mirası yapmayı düşünüyorum

E böyle asabi olunca her önüne geleni tekmeleyince tüm dünyanın göz bebeği oluverdi Yuriocuğum. Birde Yurionun real agapesine bakalım; 


Resmi damadımız Otabek'e de değineyim. Şimdi Yurio tam bir bad boy alemin cool çocuğu her kızın hayali olunca ve Katsuki Yuriye karşı kaybedip tek başına emekleriyle çalışıp Grand Prix finalini kazanınca biz bi sahiplendik tutamadık kendimizi. Yurio'nun yalnızlığıda yüreğimizi burkuyordu buyüzden midir bilinmez Yurio ve Kazakistanlı yarışmacı Otabek birazcık yakınlaşınca tüm dünya Yurio'ya çeyiz düzmeye başladı djdjdj

Fan artlar zaten aldı başını gidiyo umarım herşey fanların istediği gibi olur yoksa savaş çıkabilir dhdnjs

2) Viktor Nikiforov 

Kendisi Grand Prix'i pek çok kere kazanmış Artistik buz pateninin efsanelerinden biri olmuş Rus patenci Viktor. Erkek seçimini Katsuki Yuriden yana yapması onu biraz gözümden düşürsede gerçekten çok klas biri olduğuna hiç şüphe yok. 




Animeyi izlerken hop yakınlaşıyolar hop uzaklaştılar diye diye heyecanla izledim bir kere sevişselerdi en azından çok mu şey istedim djdmdjdm


Neden Katsuki Yuriyi seçti? Gerçekten ilham mı aldı yoksa sadece kendi kareografisini Yuriden izlemek Yuri'ye karşı birşeyler hissetmesine mi neden oldu emin değilim zaten seride pek çok sorumuz yanıtsız kaldı. Finalide çok havada yapıldı 2. Sezondan almayı beklediğimiz çok fazla yanıt var. 

3) Katsuki Yuri 

Katsuki Yuri japon bir buz patenci. Heyecanlanıp Grand Prix finalinde herşeyı batırıp japonyaya dönmüştü. Açıkcası uzaktan iyi hoş görünen ancak içine girince Viktordan önce bir hiç olduğunu fark ettiğimiz bir karakter kendisi. 


Bu capsin bir benzerini daha önce bende yapmıştım ama kendiminkini bulamadım neyse Yuri tüm seride şu yukarıdaki ifadeyle görünüyor açıkcası Victoru kravatından tutup kendine çekene kadar gay olduğunu bile anlamamıştım. Yinede efsane bir Victor Nikiforov etkisi değişimi gösterdiğini inkar edemem. 


Şu halini kalpsiz ben bile beğendim dhdjdujs

Kaşla göz arasında Victora yüzük takarak Firdevs Yöreoğlunu kıskandıracak bir sinsilik ve yılanlık yaptığı içinde kendisini tebrik ediyorum. Jdndjd


Seriyi bu kadar tutmamın bir sebebide günümüzden çok fazla kesit vardı patencilerin sürekli instagrama resim yüklemelerine bayıldım mesela.


Ve müziklere gelelim. History Maker serinin openingi. Eh işte bir Ingilizcesi olan bir Japon değilde başkası söyleseydi daha duygulu bir şarkı olabilirmiş açıkcası.
 Bunun yanında In Regards to Love; Agape, Eros'a mutlaka bakmanızı öneririm.

Ellerim kopsada bu seriye yakışır bir yorumlama yapmak istedim. Ca-neğ




Yorumlar