Anime Önerileri #1 / Sword art Online

Ohayoooo Amerika saatine görede olsa ohayo demeyi çok sevdiğim için sorun değil bence. Şimdi evet ilk yazımı okudunuz mu? 6 yıldır anime dünyasının bir şekilde içinde olduğumu söylemiştim buda şu demek oluyor ÇOK FAZLA ANIME IZLEDIM.
Evet bu bir sorun o kadar çok anime varki hangisinden başliyicağımı 1 yıl düşünsem seçemem kafama göre random seçtim ama sonuçtan memnunum hadi başlayalım. Yey

Benim için bu anime böyle birşey. Evet kategorisi oldukça geniş oyun, gizem vs vs diye ilerliyor anca animede çok yoğun bir aşk ve romantizim var dolayısıyla bundan doğan bir fedakarlıklar dizisi. Bu animeyi dostluk friendship how i meet your mother modundan farklı olduğu için hep ayrı bir yere koymuştum ama ikinci sezonda ilk yardım tim "Merhaba Naruto savaşta diye artık herkesin dost olduğundan biz emin olacağız" gibi tavırlara büründüklerinden ikinci sezon benim için çöp. İzledim mi? Hi.

Bu adam oynuyor izlememem mümkün mü? Çok seveni olan Sinon karakterinede oldukça yüzeysel bir şekilde "kankamın manitasına yürüyormuşsun?!" Tavırlarla yaklaştığımdan ondan pek hoşlanmadım. 
Ikinci sezondan pek hoşlanmadığım için bu konuda söyleyebileceğim pek birşey yok ancak şu klasik sahneleri paylaşmadan geçemem;



Gerçekten konudan hiç bahsetmediğimi fark ettim şuan biraz içine girelim.
Karakterlerimiz Krigaya Kazuto Yuuki Asuna ve diğer XX  oyuncu bilincini tamamen oyunun içine çeken bir başlık vesilesiyle (umarım böyle bir kelime vardır) SAO diye kısalttığımız bir oyuna giriyorlar bitch king oyun yaratıcısı tarafından çıkış butonu yok edilince oyunda mahsur kalıyorlar çıkmanınsa tek yolu oyunu temizlemek yanılmıyorsam 100 katlıydı. Ön saflarda savaşan Asuna ve yalnız kovboy cool Kritonun yolları kesişiyor tabiki. Ikinci sezonda mahvetmişler Kritoyu cidden yine üzüldüm şuan. 
Kiritonun 2 yıl sonra oyunu bitirip nihayet uyandığında Asuna diye yataktan fırlayışı bence gerçekten adamlık goalsdı feyz alınsın.... 
Ikinci sezonuda bu defa 2 yıldır oyundayım az biraz gerçek hayat göreyim demeyip inatla bela arayan online oyunlardan kopamayan ekibimizin yine bir belayı çekmeleriyle devam ediyor Death Gun dışın dışın Sinon dışın dışın evet hızlı geçiyorum buraları meraklısı zahmet olucak ama googlelayı versin. Ve unutmadan Ordinal Scale'i ayrıca inceleyeceğim.  
Ve bana göre serinin en güzel openinginide şuraya link düşüyorum;

https://m.youtube.com/watch?v=aR_r-MqEwXo

Daha önce böyle anime yorumlayan birini görmemiş olabilirsiniz bende görmedim öyleyse görüşmek mi üzere?

Yorumlar