Ne izliyorum? Nasıl izliyorum?

Blog yeni olduğundan sürekli bir açıklama içindeyim ancak artık başlıklar halinde updatelerle ilerleyeceğim. Ayrıca animeleri diğer 83738 anime blogundada bulabileceğiniz veya Vikipediye animenin adını yazsanız çıkacak olan bir açıklama gibi yorumlamıyorum. Kendi ilgimi çeken kenarda köşede kalmış yönlere veya canım neresini isterse oraya yoğunlaşıyorum. Hayır diğer bloglarla aynısı yaptıktan sonra yeni bir blog olmanın ne faydası var?
                             jdjfhfjfjdjdj

Evet sıkıcı olan kısım bittiyse biraz nasıl izliyorum kısmına gelelim.
Şimdi normalde anime izleyişim 3 şekilde oluyor. Kısa animeye başlayıp bitiririm.
Kısa anime dediğim 13-24 max 50 bölümlük anime.
Ikincisi bir uzun anime yanındada pek çok kısa anime izlerim. (Narutoyu bitirine kadar 35 kısa anime izledim)
Üçüncüsü final haftam var anime izlemesi tüm gün ders calışıp gece gözlerim kanarken elime ne geçerse onu izlerim 👏👏

Şuanda ne izliyorum şuanda bir uzun anime + olabildiğince kısa anime diye ilerliyorum yoksa içim bayılıyo.

1) Hunter x Hunter


Anime diğer uzun animeler gibi ortalama bir konuyla ilerliyor. Ana karakterimiz köyde yetişen saf temiz çocuk Gon Avcı olan babasını bulabilmek için Avcı olmaya karar verir ve Avcı sınavına girer.
Bunları zaten ayrıca anime incelediğim bölümde inceleyeceğim şimdi çok detaya girmiyorum.
Anime cidden güzel bunu söylemeliyim. Gerilim animeleri daha çok tercih ediyorum Death Note Mirai Nikki tarzı ama bu insanın sinirlerini cidden yıpratan birşey arada böyle dertsiz tasasız animelerle stres detoxu yapın.

2) Super Lovers

Yani şimdi herşey bilimsel tamam mı bilimde utanma yok nolmuş yani ya diyip yazıyorum valla hsndhdjs
Super Lovers da sanılanın aksine ensest bir iliski yok Ren ve Haru üvey kardeş bile değiller. Zaten animede ecchi değil yani ufak yakınlaşmalar var tabi ama bir iki sahnede biraz utanıp ileri sardım kalan kısımları cidden çok güzel hatta dostluk sevgi kardeşlik mottosu hepimiz kardeşiz diye başlayan böyle tatlı minnoş bir anime. Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyulan şu günlerde herkesi Super Lovers izlemeye davet ediyorum djdjdhdj

3) Zankyou No Teror


Açıkcası bu animeye çok önyargılı başlamıştım ama sebebi herkesin çok beğendiği animeleri bu sezon pek sevmedim. Re Zerodan bahsediyorum aslında. Çok tutuldu diye tekrar izlemeye çalışıcam ancak boş beleş gelmişti bana.
Herneyse. Bu animenin henüz 5. Bölümünde olsamda gidişatını beğendim 1. Bölüm başlar başlamaz karakterlerle ilgili bilgi sahibi olmayı ne var ne yok ortaya dökmeyi mangakalar çok seviyo genelde ama bu bence heyecanı yitiren birşey. Bu anime ortadan gelişi güzel başlıyo konu tam olarak ne amaç ne pek belli değil bu yönüylede oldukça tuttum animeyi. 11 bölümlük bir anime zaten şimdi başlasanız akşama biter. 

Ben şuanda böyle bir anime döngüsündeyim. Sıradaki anime incelememi 2016 kış sezonundan Yuri!! On Ice olarak tasarladım bir eski bir yeni anime şeklinde gitmek daha adil olur bence.
Tavsiye istek ve önerileri mail alabilirim ve blog içeriklerime yön verebilirsiniz. 

Yorumlar