Anime Önerileri #3 / 5 Romantik Anime Önerisi

Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyacımız olan bu günlerde bir kaç romantik anime izlesek iyi olur diye düşündüm shdjdj
Şahsen romantik olmayan bilim kurgu aksiyon shounen vs animelerin içindeki romantizmi normal romantik anime romantizminden daha başarılı bulsamda bir kaç elle tutulur romance anime köşeye atabilmişim.

1) Kaichou Wa Maid Sama



Anime çok şeker, komik bir anime konusuna girmiyorum romantik bir animenin konusu ne olabilir en fazla? Usui karakterine abayı yakmadan izleyene 1 milyon yen teklif ediyorum Usui içinde izleyip sevmiş olabilirim bu animeyi.

2) Toradora 

Şu öndeki minnak kız herkesi dövüyor feministler doluşsun hemen. Bu anime biraz slice of life school falan gibi kategorilere sahip ancak benim gözümde %100 romance. 

3) Ao Haru Ride


Finali havada kalsada, ana karakter yani Kou beni kanser etsede çoğu kişi romantik animelerin hası falan diyor bu animeye biraz göcereceli sanırım. Bildiğim kadarıyla live action'u da var. Sasuke fanı kızlar Kou tam sizlik. 😘 

3) Sukitte II Na Yo


Gerçekten çok sevdiğim bir anime bu çünkü animede toplum pek çok açıdan eleştiriliyor. Barbie look pompalayan sosyal medya, genelleşen güzellik algısı. Bilinçle izlenirse çok güzel dersler çıkarılabileceğini düşünüyorum. Izlemesemde live actionuda başarılı diye duydum açıkcası Shingeki No Kyojin live action faciasından sonra tövbeliyim. 

4) Orange 


5) Zero No Tsukaima 


Bu anime biraz harem biraz romantik biraz komik. Çerez animelerden ve şu kırmızı saçlı kadınin trans olduğuna eminim.

Iyi seyirler 🖇

Yorumlar