Manga Önerileri / 10 Kaliteli Yaoi

Daha önce hiç bloğumda manga önerisi yapmamştım çünkü ı prefer anime but bir fujoshi'nin en iyi anlayacağı şey budur ki piyasada kaliteli yaoi anime neredeyse yok yani var ama ya kısalar ya shounen ai gibiler.. yani yok kısaca ehfbjhrbg Buyüzden yapıcak birşey yok Mel Dragon diyip deli gibi manga okudum ve 100 tanede önerebilirdim.. Buarada twitter adım birara Mel Dragon'du ve adım Mel Dragon olarak kaldı annem bile bana öyle sesleniyor hbdvhbsj öyleyse başlayalım......


1) SAEZURU TORI WA HABATAKANAİ




'' Yashiro; Doushinkai'nin alt grubu olan Shinsenkai'nin genç lideri, sapık ve mazoşist bir eşcinseldir. Sınıf arkadaşı Kageyama'ya karşı bir şeyler hisseder ancak aşkına karşılık bulamaması canını sıkar. Bir gün bir dedektifle seks yaparken işe yeni alınan Doumeki araya girer. Doumeki'nin ifadesiz suratını okuyamadığı için ondan etkilenir ve böylece bundan sonra Doumeki onun yardımcısı ve koruması olur. '' 

Eğer nasıl ölmek istiyorsun diye bana sorulsaydı gerçekten Saezuru okurken ölmek istiyorum derdim. Yani mangada mafyalı bissürü bişeyler oluyor oralar çok karışık olduğu için asla anlamıyorum ama Yashiro'nun hikayesi, mangada ki tüm karakterler beni o kadar duygulandırıyor ve etkiliyor ki.. Bir tepsi browni eşliğinde kendinizi bu mangayla mahvetmenizi şiddetle tavsiye ederim. 

2) TEN COUNT 


Türkçe: Ten Count
Ingilizce: Ten Count

''Bir şirket başkanının sekreteri olan Shirotani Tadaomi, başkanın kaza geçirdiği gün Kurose'yla tanışır. Kurose daha ilk bakışta onun temizlik takıntılı olduğunu ve bunun hastalık boyutuna geldiğini anlar. Shirotani'ye tedavi görmesi yönünde öneride bulunduğunda ise çok sert bir tepkiyle karşılaşır çünkü Shirotani durumundan hiç de şikayetçi değildir. Tedavi görmesi gerektiğini asla düşünmemektedir. Ancak bir tesadüf sonucu olaylar farklı gelişecektir.''

Ben bu mangayı okurken çok fazla mola vermek zorunda kalmıştım ve buyuzden olayın işleyişini pek anlamadım ama kesinlikle alanında çok kaliteli bir manga. Müsait bir zamanda tekrar okumalıyım.


 Gelecek doğum günümden beklentim bu keinlikle. kdgjbsdkjg yakın çevreme duyuruyorum buradan.

3) HONTA YAJUU


Türkçe: Honto Yajuu
İngilizce: Honto Yajuu

'' Ueda Tomoharu, sakin hayatından memnun sıradan bir polis memurudur. Ta ki genç bir yakuza olan Gotouda Aki hayatına girene kadar. Aki, iç çamaşırını çalan hırsızı yakaladığı için hayran kaldığı Ueda'ya beklenmedik bir anda ilan-ı aşk eder. İlk başta ne yapacağını bilemeyen Ueda'nın artık tavırlarıyla ilgisini çeken Aki'ye aşık olmaktan başka şansı kalmayacaktır.''
Ya bunlar o kadar salakki jbfhsb bir polis memuru bir yakuza.. birde ben yakuzaları uke görmeyi gerçekten seviyorum sanırım mangakalarda bayağı seviyor ki böyle çok fazla manga var ve bu mnagakanın tüm mangalarını tavsiye ediyorum buarada ben hepsini okudum çizim tarzı çok güzel ve mangalarında hoş bir softluk var. 

4) YARICHIN BİTCH CLUP


İngilizce: Yarichin Bitch Club

''Dağlarda bir yatılı erkek okulundaki gençlerin aşk ve arzu peşinde geçen maceraları... Lise birinci sınıf olan Toono Takashi, babasının işleri nedeniyle Tokyo'da etrafı dağlarla çevrili yatılı bir erkek okulu olan Mori-Mori Akademisi'ne transfer olur. Sınıfındaki Yaguchi Kyousuke adındaki çocukla arkadaş olur. Birinci sınıfların bir kulübe katılması zorunlu olduğu için Toono fotoğrafçılık kulübünü tercih eder. Ancak fotoğrafçılık kulübünün arkasındaki gerçek, bir grup ilginç kişilikli erkeğin toplandığı "Yarichin Bitch Kulübü" olmasıdır. Bir diğer transfer öğrenci olan Kashima Yuu'nun da kulübe katılmasıyla olaylar karışır... ''

Ahlak anlayışınıza bağlı olarak bu anime biraz ağır gelebilir.. ama napim yani bunlar hayatın gerçekleri efjbjkb ben seviyorum cidden mangayı, konusu pek özgün değil ama karakterleri çok iyi (Yuri <3333) ve bu mangakanın çizimlerini seviyorum okuduğum başka mangalarınıda önericem; Escape Journey, Neon Sign Amber

5) CASTE HEAVEN


Türkçe: Caste Heaven
İngilizce: Caste Heaven

Caste heaven kısaca kast sistemine sahip bir okul ve bu okuldaki kral kartına sahip öğrencimiz ve onun sağ kolu hakkında gelişen olayları anlatıyor diyebiliriz. Tüm öğrenciler bir kart oyunu oynuyor ve bu oyuna göre kast sistemindeki pozisyonunuz belirleniyor. Öğretmenler oyuna dahil değil ve güyaa hiçbişeyden haberleri yok. Aslında hepsi herşeyin farkında ama bu şekilde okulda muükemmel bir disiplin olduğundan öğretmenler sessiz kalıyor.Baya sadist bir manga ve bu okula düşşeydim herşeyi belgeler polise bildirir ve sonrada okulu yakardım hatta delirip canlı yayında falan yakardım ama okurken keyifliydi fewkjbfjkw Serinin mangakası Ogawa Chise sensei <3 ben Allahım yaptığı tüm seriler mi güzel olur cidden? Bu mangada biraz 'ağır' diyebileceğimiz bir manga ama konusu bu kadar psikopatça olan bir mangayıda gidip soft yazmak hani ne bileyim neyse mangakası böyle yazmış ve bence çok güzel hemen Ogawa sensei'nin okuduğum diğer mangalarınıda öneriyorum; Gosan no Heart, Red Theatre, Kono ore ga omae nanka sukı ne wakanı (bunu çok seviyorum)

6) HİDOKU SHİNAİDE


Türkçe: Hidoku Shinaide
İngilizce: Hıdoku Shınaıde

"Sırrını saklamamı istiyorsan, karşılığında pantolonunu indir." Maya, Nemugasa'nın bir testte kopya çekme dürtüsüne şahit olur. Sessiz kalma karşılığında, Maya çeşitli taleplerde bulunur ama...? Kitap kurdu Nemugasa ile eğlence düşkünü Maya'nın baştan çıkaran, sabırsız ve temiz kalpli aşkları. ''

Fotoğrafa aldırmayın cidden soft bir hikaye ve okullu gençlerin yanlış anlaşılma dolu kanser etmeli yaoilerini sevmeyenler için ideal çünkü kanser etmeli olmayan okullu yaoi bu ve ne saçma anlattım cidden ya ehfwhjv ama bence anladınız beni. Mangakanın sevdiğim diğer mangaları: Mousou elektel, Tanakashi akira hen,  okumadığım güzel bir yaoisi varmış hemen bu yazıdan sonra gidip onuda okuyayım.


7) A GUY LIKE YOU


Türkçe: A Guy Lıke You
İngilizce: A Guy Like You

''Go Siwon rüyalarında zeki ve yakışıklı Kang Jinha tarafından ziyaret ediliyordu. Rüyada Jinha yaşanan ancak Siwon'un hatırlamadığı bir ''olaydan'' bahsedip duruyordu. Peki bu rüyalar neden bu kadar gerçekçi hissettiriyordu? Siwon zamanla olayla ilgili bir şeyler hatırlamaya başlar. Peki olanlar ilişkilerini nasıl değiştirecek? ''

İlk 6 numara mangaydı yani Japon insanların çizimleriydi ama A guy like you Kore yapımı yanı Manhwa veya Webtoon. Ben normalde Kore'nin manhwa'larını yaoi olsun olmasın pek sevmem çünkü 1) Gereksiz bir dram var. Markette çikolata bitmiş diye bilek kesicek manhwa karakterleri utanmasa ay bi keninize gelin sizin ülkenizde Twice var T.T falan dinleyin gidip.. 2) Konuyu çok uzatıyorlar. Ya eğer hikayede gerçekten bir olay akışı varsa bunu uzat uzatabildiğin kadar mesela Killing Stalking. Ama bu manhwa'da tek olay iki insanın sevgili olması ve aşk yaşaması ne bunu 50 bölüm sakız bizi kanser ettın mangaka :(   

8) AT THE END OF THE ROAD



''Bir araba kazasının ardından, Taemin kendisini Siwon'un vücudunda bulur. Siwon, okulda diğerlerinin zorbalık ettiği biridir. Artık aynı kişilikte olmadığından, bu tarz durumlara karşı kendisini savunmaya başlar ancak bir gün eski bir arkadaşı olan Woojin'le karşılaşır. Woojin nedense Siwon'da Taemin'in "kokusunu" almıştır. Bu ikisinin geçmişinde neler yaşanmış ve geleceklerinde ne gibi gelişmeler yaşanacaktır? ''

At the end of the road, What lies at the end, Road at the end bissürü adı var manganın ama değişmeyen birşey var oda ömrümü yemiş bir manhwa olması.... Koreliler ben sizi çok seviyodum siz neden bana böyle yaptınız ya :( Çoçuğa sinir ol, kardeşine sinir ol, herkes bir gizemli alengirli saçma sapan ketumluklar yüzünden biten hayatlar falan başladım bir kere bırakamıyorum da böyle bir çukurdayım kanser olmak isteyen buyursun birlikte olalım.

9) CİRCLE


Türkçe: Circle
İngilizce: Circle

“Bu sınıfı bir arada tutan şey ortak bir düşmandır.” Diye düşünen Xun, Shang’ı hedef alır. Xu Shang ise görünüşünün aksine aslında oldukça farklı biridir. Xun, Shang’ı hedef alsa da yaptığı ona bumerang gibi geri döner. Üstelik çok sevdiği Ao’yla bile kavga etmiştir. Shang’ın ise herkesten gizlediği gerçek benliğinin, okulun idolü olan Mi Xi tarafından keşfetmesiyle hayatı zorlaşmaya başlar. Bazen en büyük dostluklar ve aşklar kavgayla başlarmış. Xun, Ao, Shang ve Xi arasındaki ilişkiler nasıl ilerleyecektir?'' 

Listedeki favorim <333 9. numaraya koydum çünkü uğurlu sayımdı... Umarım sonsuza kadar yazar mangaka ve 90 yaşımda falanda okurum <33 instagram kullanıcı adım micryxi_chan ve orada ki Mİ CRY Xİ deki Mi Xi bu mangadaki karakterin adı ehfhb buarada manga diyorum ama bu aslında bir Manhua yani Çin mangası. Listeye Kore ve Japon mangaları koymuşken Çin koymasam olmazdı Allam canım yavrularım sizi çok sevıyorum şuan Mel Dragon gururlu bir anne <3

10) 19 DAYS


Türkçe:19 Days
İngilizce19 Days

Ve listeyi favori manhualarımdan biriyle kapatıyorum. Bu manhuaya son dönemde çok iyi updateler geldi konu harika bir yerde bence tam şuanda başlayn kısa kısa zaten 2 saate güncele gelirsiniz. Listeyi bitince şööööyle bir dönüp baktımda kesinlikle masterpiece birşey yazdım arkadaşlar bu listeyi eksiksiz okuyan bir kişinin bileklerini dikine kesip sonrada bulduğu tüm erkekleri shiplememesi gibi bir seçenek yok.... İyi okumalar öyleyse caaanaaağğğ









Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. rica ederiz her zaman bekleriz sayko yazarınız Melisa hanım sahalara döndü

      Sil
  2. bl manga okuyan bir kız yaşıtımı görmek gözlerimi yaşarttı. Yaoi manga aşkları shoujolarda yok bu yüzden erkek aşkını okumak çok keyifli oluyor. listede ki hepsini okumuş biri olarak amerio paradox, hana no mizo shiru ve en sevdiğim olan love stage i öneririm. iyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Love stage okudum bile ehe sanki onun animeside vardı onuda izledim galiba ama tam emin değilim şu an

      Sil
    2. Evet animesini izledim sarmıştı

      Sil
  3. ahhrg lanet olsun hepsini okudum

    YanıtlaSil
  4. ya ben güncel Türkçe bölümler gelen site bulamıyorum. nereden okuyabilirim ? manga-tr hariç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe başka yerden okuyamazsın galiba... ben ingilizce okuyorum o yüzden bilmiyorum tam https://mangakakalot.com/read-xe5oj158504888067 ingilizcesini buradan okuyorum

      Sil
    2. Yayutoon, lsh fansub, mango, mangaDEX, webmangatr, minda fansub, manga ay, pembişke, ayha fansub, webtoon, pied piper, manga @0.shirayuki.0:Site: https://kkkatrin.itch.io/mhaotomship, liebe schnee hiver, heterophobia

      Sil
  5. efsaneler listesi yapmışsın ve klasikleri es geçmişsin muhteşemsin <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O SENİN MUHTEŞEMLİĞİN AŞKOŞUM FUJOSHIM bekle 2. geliyor

      Sil
  6. Guide gibi guide be! Hiç yorum gelmemesi beni üzdü. Yaoi en sevdiğim tür ve son zamanlarda artık animeler tatmin etmeyince manga okumaya başladım. Liste çok yardımcı oldu. Arigato ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim yenisini yazmayı planlıyorum bu yazıya aslında pek çok yorum gelmiş ama yorumlar onay gerekiyormuş bu bloğu ağlarken mi kurdum ne yaptım her ayarı bozuk... ay her neyse ikincisini yazacağım :D

      Sil
  7. Bl in hertürlüsünü izlememe ve okumama rağmen manhuaya yeni yeni başladım :( listeden sadece birkaç tanesini okudum ama favorim kesinlikle 19 tian/days. Bana aynı anda birçok duygu yaşatıyor okurken. Guide'ın sözüne güvenip hemen başlayın bence.

    YanıtlaSil
  8. ya uzun süre aradığım bir manga vardı sarışın bir polis memuru ile mafya liderinin oğlu arasında geçiyordu komedisi çok güzeldi yarım bırakmıştım ama şimdi bulamıyorum iki karakter de çok tatlıydı benim için hatırlarsan o kadar güzel olur ki

    YanıtlaSil
  9. Merhaba acaba bana Killing stalking gibi bir manga onerebilecek var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm yazarı aynı sanırım chess pieces okuyabilirsin.

      Sil
  10. Ben circle adında yanlişlikla başka bir manga okudum ama sayende ukenin mal olmadiği hatta bayağı zeki olduğu bir mangaya denk geldim tşk UwU

    YanıtlaSil

  11. Bir öğrenci ve bir öğretmenin ilişkisini anlatan bl bur manganın ismini arıyorum. Çizim tarzı suluboya gibi. Baştaki öğrenci hikaye yazıyor ve öğretmenle bu şekilde birbirine yaklaşıyorlar . Eğer ismini biliyorsanız lütfen bana geri dönün

    YanıtlaSil

Yorum Gönder